سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

فرهادی در فرش قرمز جشنواره کن:

"قهرمان" در ادامه مسیر قبلی، اما عمیق‌تر است

با فیلم جدید دنیای جدید کشف می‌شود و زوایایی که در فیلم‌های قبلی فرعی بودند اینجا جایگاه اصلی پیدا می‌کنند. مسیر از قبل ادامه پیدا می‌کند اما عمیق‌تر می‌شود.
با پایان مراحل فنی، فیلم سینمایی «قطع فوری» سومین ساخته مریم بحرالعلومی آماده نمایش شد.

کریس پسر ستاره مشهور سینمای هالیوود، ژان کلود ون دام، با دختر اهل کشور آذربایجان سوآد حاجی زاده ازدواج کرد. عکس های عروسی این زوج در شبکه های اجتماعی پخش شد. کریس ون دام در سال 1987 در لس آنجلس به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردان سینما است.
فروش میلیاردی فیلم سینمایی «دینامیت» آن هم یک هفته بعد از آغاز اکران دل بسیاری را به آینده گیشه سینما پس از ضربه کاری همه‌گیری کرونا گرم کرد.

مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی، جانشین دادستان نظام پزشکی و مشاور اجرایی معاونت انتظامی نظام پزشکی کشور، درباره پرونده پزشکی فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی بعد از مراجعه به یک پزشک جراح فک و صورت که اخیرا ویدیوی آن در فضای مجازی منتشر شده، توضیح داد.
ریه صدابردار مطرح سینما آب آورده است؛

برای سلامتی «اصغر شاهوردی» دعا کنید

شرف افشاری همسر اصغر شاهوردی صدابردار سینما به تشریح آخرین وضعیت او بعد از انتقالش به بیمارستان به‌دلیل عفونت ریه پرداخت.
غلامرضا فرجی که از اواخر دهه ۶۰ عهده دار مسئولیت پخش و اکران سازمان سینمایی حوزه هنری بود، با فرارسیدن موعد بازنشستگی جای خود را به سیدعلی طباطبایی نژاد داد.