سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

از سوی کانون کارگردانان و انجمن تهیه‌کنندگان سینما

حمایت از لامینور «داریوش مهرجویی»

کانون کارگردانان و انجمن تهیه‌کنندگان سینمای ایران در حمایت از اکران نوروزی فیلم لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی بیانیه ای منتشر کردند.
در کنار باران کوثری بازیگران جدیدی هم چون بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم و حبیب شراهی برادران دوقلو به جمع بازیگران فیلم سینمایی «شهر خاموش» اضافه شدند.
جشنواره فیلم ونیز اعلام کرد در دوره آتی خود تنها میزبان فیلمسازانی از روسیه خواهد بود که مخالفت خود را با دولت کنونی در این کشور اعلام کرده باشند.

پیکر زهره فکور صبور بازیگر سریال‌های خاطره‌انگیزی چون «دلنوازان» و «مسافری از هند» امروز پنجشنبه، ۱۲ اسفند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

امروز 12 اسفند همزمان با سالروز تولد یکی از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را با بیوگرافی کوتاهی از او آشنا میکنیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، با عنوان این مطلب که کالبدگشایی جسد زهره فکور صبورانجام شد، گفت: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی است.
حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی زمان نهایی برای تشکیل جلسه اعلام فیلم‌های اکران نوروزی را شنبه (۱۴ اسفندماه) اعلام کرد و گفت: اگر این جلسه به هر دلیلی شنبه تشکیل نشود سازمان سینمایی باید تصمیم گرفته و اسامی فیلم‌ها را اعلام کند.