کار و تعاون

به روزترین اخبار حوزه اشتغال را در سرویس کار و تعاون پرسون بخوانید.

معاون توسعه کارآفرینی وزارت کار گفت: وقتی اتباع خارجی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند، در نتیجه اقامت و پاسپورت ندارند و پروانه کاری هم ندارند.
رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

کمبود ۱۶۰ هزار نیروی انسانی در وزارت آموش و پرورش

رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری گفت: هر سال مرکز نیروی انسانی با استان ها تفاهم نامه هایی دارد تا ساماندهی نیروی انسانی به درستی صورت گیرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور در تلاش هستیم تمامی پرداخت‌های پرسنلی و فرهنگیان تا قبل از پایان سال انجام شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: فرآیند پرداخت نیز از دیروز، شنبه (هفتم اسفندماه ۱۴۰۰) آغاز شده است و تا امروز یکشنبه (۸ اسفند) در حساب بازنشستگان تامین اجتماعی خواهد بود.
پرسون از استقبال سرد کسبه برای ثبت نام کارت خوان گزارش می دهد؛

برگشت وجه نقد در معاملات خرد و کلان

درحالی به دارندگان کارتخوان مهلت داده شد تا نسبت به اتصال دستگاه‌های کارتخوان خود به پرونده‌ مالیاتی‌شان در درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی اقدام کنند، که بسیاری از کسب و کار های خرد و کلان به دنبال این هستند وجه نقد را جایگزین معاملات خود کنند.
خبر مهم وزیر آموزش و پرورش:

معلمان رتبه بندی می شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، از حمایت کامل رئیس‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی، برخورداریم و این طرح به زودی اجرا خواهد شد.
رییس کمیسیون کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: در آینده قطعا خواهیم دید که تصویب این یک طرح به تنهایی به چه میزان در رشد مهاجرت از کشور تاثیر خواهد داشت.