بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

اختلال در فرایند توزیع آنلاین کالاهای اساسی و ماجرای خرید میوه شب عید و ابهامات آن و ادامه نوسان در بازار برنج، تعیین نرخ مصوب برای این کالا از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر این‌ جور ما کیفیت را بالا نبریم، چطور انتظار داریم که بازارهای خارجی را فتح کنیم؟»
قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازاری که به منظور کنترل بازار در ایام پایانی سال(۲۰ اسفند تا ۱۵ فرودین) توزیع می شود، مشخص شد.
از قیمت دلار و یارانه‌ تا افزایش حقوق؛

جزئیات لایحه بودجه 1401 اعلام شد

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 جزئیات لایحه بودجه را در سال آینده را اعلام کرد.
یک کارشناس بازارهای مالی معتقد است که فضای بازارها به دلیل اخبار مذاکرات شرطی شده است، اگر توافقی صورت بگیرد دلار به زیر کانال ۲۵ هزار تومان می‌رود.
باز نزدیک‌شدن به ایام پایانی سال بازار خرید پوشاک با رونق همراه می‌شود به‌گونه‌ای که اکثر تولیدکنندگان و فعالان بازار تلاش می‌کنند تا با افزایش عرضه و تنوع محصول در رقابت قیمتی بیشترین سهم را از بازار به‌دست آورند. اما به‌نظر می‌رسد امسال بازار چندان بر وفق مراد تولیدکنندگان داخلی نبوده و این گروه که از سال‌ها پیش رقابت ناعادلانه‌ای را با پوشاک «ترک» که از مبادی غیررسمی در بازار عرضه می‌شد آغاز کرده بودند و تنها مزیت آنها در این رقابت قیمت مناسب‌تر محصولات داخلی بود حال با کاهش ارزش لیر علاوه بر ورود حجم بالای پوشاک ترک تنها مزیت رقابتی خود را نیز از دست داده و مجبور به عرضه محصولاتی هستند که در برخی از موارد قیمت محصولات ترک ارزان‌تر فروخته می‌شود.
قیمت هر اونس طلا که اوایل امروز رقم ۱۹۰۲ دلار و ۲۲ سنت را تجربه کرده بود، با ۰.۳ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه به ۱۸۹۰ دلار و ۷۷ سنت رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۱ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۱۳۱ هزار تومان کاهش یافت.
قیمت گوشت‌قرمز در بازار به‌حدی افزایش داشته که حتی برخلاف همه وعده‌های داده شده از سوی مسئولان دخیل در تامین و عرضه گوشت‌قرمز، بخش بزرگی از جامعه دیگر توان خرید یک‌کیلو گوشت را در ماه هم ندارند! قیمت‌ها متنوع از 120 هزارتومان شروع می‌شود تا 200 هزارتومان بسته به محل عرضه و قسمتی از لاشه که فروخته می‌شود، متفاوت است!
تقاضا برای خرید گوشی‌های آیفون افزایش پیدا کرد. قرار گرفتن در مناسبت‌هایی نظیر ولنتاین و روز مرد می‌تواند از عوامل مهم رشد تقاضا باشد. طی این دو روز نه‌تنها گوشی،بلکه خرید لپ‌تاپ و برخی لوازم الکترونیکی روند صعودی قابل‌توجهی داشت. اما آیا آشتی مشتریان با این بازار منجر به کاهش قیمت موبایل می‌شود؟
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با شیوع پیک جدید کرونا و افزایش تعداد مبتلایان، قیمت شلغم و لیموشیرین در بازار نوساناتی داشته است.
به دلیل ولنتاین و روز پدر تقاضا برای خرید موبایل‌هایی مانند آیفون و برخی مدل‌های سامسونگ با رنج قیمتی هفت تا ۱۰ میلیون تومان زیاد شد.