بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: مردم به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است که هم در این شرایط توجیه اقتصادی دارد و هم بخش تولید را تقویت می‌کند.
برخلاف آنچه با توجه به تحولات اخیر در بازار انتظار می رفت قیمت و سکه و طلا با افزایش همراه بود.
کارشناس مسائل ارزی با اشاره به دستور معاون اول رئیس‌جمهور به وزارتخانه‌ها برای معرفی نماینده به مرکز مبادله ارز و طلا، گفت: فقط ۵ وزارتخانه نماینده به مرکز مبادله معرفی کرده است و بدین ترتیب شاید تقاضای خُرد ارزی بقیه وزارتخانه‌ها از کف بازار تأمین می‌شود.
کانون صرافان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حالی که این روزها همه فروشنده‌اند، خبرسازی‌های دروغ برای جلوگیری از کاهش قیمت دلار ادامه دارد.
پرسون از گرانی خشکبار در ایام نوروز گزارش می دهد؛

آجیل کیلویی یک میلیون تومان / تخمه آفتابگردان 200 هزار تومان ناقابل!

کمتر از ده روز به ایام نوروز مانده است و خانواده ها در حال تهیه مایحتاج ایام نوروز هستند؛ یکی از کالاهای مورد نیاز در ایام نوروز آجیل است که این روزها با قیمت نجومی در خشکبار فروشی ها مورد معامله قرار می گیرد.
بسیاری از کالاها و خدمات در این مدت با قیمت پیشین دلار بازار آزاد خود را تطبیق داده‌اند و بنابراین پیش‌بینی می‌شود که «چسبندگی قیمت» در این کالاها همچنان وجود خواهد داشت.
رییس کانون صرافان ایران اظهار داشت؛ امروز که نرخ دلار بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته است، نگهداشتن نرخ در مرکز مبادله و بازار متشکل در ۴۲ هزار تومان کمی جای تعجب دارد.
عضو شورای‌ عالی کانون صرافان با بیان اینکه پس از توافق ایران و عربستان روند کاهش نرخ ارز شدت گرفته است، گفت: امروز برخلاف روزهای گذشته در مقابل صرافی‌ها صفی برای خرید ارز نیست و دلار با قیمت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری ندارد.
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به تاثیر کاهش نرخ ارز در بازار در پی مدیریت بانک مرکزی در این حوزه بر روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، از بازگشت آرامش به بازار سکه و طلا در یک هفته اخیر خبر داد و اعلام کرد که کاهش تقاضا و کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، سبب تخلیه دو میلیون تومان از حباب سکه در این هفته شد.
در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار به قیمت مصوب رسیده و در سطح شهر با افزایش قیمت ان مواجه هستیم.
امروز جمعه مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز فعال بوده و در قالب دو تالار ارز خدماتی با حواله، ۱۰۰۰ یورو و درهم را به صورت اسکناس و حواله ارائه می‌دهد.