بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه با افزایش هزینه‌های تمام شده تولید، اصلاح قیمت گوشت مرغ برای استمرار تولید امری اجتناب‌ناپذیر است، گفت: اگر اصلاح قیمت گوشت مرغ رخ نمی‌داد، مرغداران به ازای تولید هر کیلوگرم مرغ ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان ضرر می‌کردند که باعث ورشکستگی و عدم جوجه ریزی می‌شد.
همزمان با نزدیک شدن به فصل تابستان و در این مدت مستاجران در همه شهرهای کشور همواره اضطراب انعقاد قرارداد جدید اجاره‌بهای خود را دارند.‌
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: به نظر می‌رسد بازار دیگر روند کاهشی یا افزایشی شدید نداشته باشد، زیرا نوسان ۲ تا ۵ درصدی را در یک ماه و نیم گذشته تجربه کرده است.
بازار آگهی سکه‌های ۲۵۰ ریالی یا همان ۲۵ تومانی همچنان داغ است و در سایت‌های آنلاین آگهی، قیمت‌های نجومی و عجیب و غریبی برای فروش این سکه اعلام شده است.
افزایش قیمت‌ها «تیر سه شعبه» است که از یک سو امید به رشد و زندگی را با وجود افزایش قیمت‌ها در جامعه نشانه رفته و از جهت دیگر حیثیت و آبروی نظام و حاکمیت را به دلیل عدم کنترل و نظارت صحیح مورد هدف قرار داده است؛ سومین هدف احساس بیگانگی با بیانات رهبری و عدم اعتماد به عملی شدن شعار تعیینی از سوی ایشان است که ارتباط تنگاتگی با رشد ناامیدی در جامعه دارد.
نسبت به یک ماه گذشته صورت گرفت

ریزش ۵ تا ۹۵ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار

بررسی قیمت خودروها در بازار امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) نشان می‌دهد که قیمت بیشتر محصولات دو خوردوساز بزرگ در بازار نسبت به یک ماه پیش، اغلب در بازه ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان کاهش داشته، اما در این بین کاهش تا ۹۵ میلیون تومانی را هم شاهد بودیم.
با توافق میان دولت و دامداران، نرخ مصوب شیر خام افزایش می‌یابد. براساس اعلام رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی دامداران ایران، جلسات مربوط به اصلاح قیمت شیرخام بین نمایندگان تولیدکنندگان و سازمان حمایت برگزار و بر سر افزایش نرخ به هر کیلوگرم ۱۵هزار تومان توافق حاصل شده‌است.
در گفتگوی اختصاصی با رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه ICA مطرح شد:

نقش تعاونی‌ها در ایجاد توسعه پایدار/ بررسی تعامل ICA  با نسل‌های بعد در آینده

رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه ICA  مهمترین هدف و رویکرد اتحادیه بین المللی تعاون در سال 2023 در این منطقه را بر اساس استراتژی ICA-AP، در چهار حوزه عبارتند از ترویج بیانیه ICA در مورد هویت تعاونی، تسریع رشد تعاونی ها در سراسر منطقه، تقویت تعاونی ها به عنوان شرکت های تجاری و رهبران توسعه و خدمت رسانی به عنوان یک منبع دانش، تخصص و عمل عنوان می کند.
سازمان آگهی های پرسون