بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۲ تیر ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۰ هزار تومان افزایش داشت.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
با رسیدن فصل تابستان، موضوع انتخاب کولر اهمیت زیادی پیدا کرده است. باتوجه به اینکه هر یک از انواع کولر، مزایا و معایب خاص خود را دارند، در این مقاله تصمیم داریم درباره کولر آبی و کولر گازی صحبت کنیم. شناخت مزایا کولر آبی  در کنار معایبی که دارد، و همین‌طور آشنایی با ویژگی‌های کولر گازی، می‌تواند کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشیم. در این مطلب، تفاوت‌های میان این دو کولر را بررسی می‌کنیم تا بتوانید برای خرید کولر تصمیم هوشمندانه‌تری بگیرید.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.
این روزها شاهد نصب و اجرای چمن مصنوعی در بالکن‌ها، حیاط، مراکز و باشگاه‌های ورزشی بسیار زیادی هستیم. چمن‌های مصنوعی با ساختار بی‌نظیر خود ضمن زیباسازی فضا از دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به چمن‌های طبیعی برخوردار هستند. برای اجرای این چمن‌ها باید مراحل خاصی را پشت سر گذاشته و نکات مهمی را رعایت کنید؛ اما این نکات چه هستند؟ در ادامه این نوشتار به بررسی بیشتر نکات نصب چمن‌های مصنوعی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
فروش پروژه های تعاونی مسکن انبوه سازی یاران فرصتی بی نظیر و تکرار نشدنی برای خرید و سرمایه گذاری درمنطقه ۲۲ تهران در اختیار شما قرار میدهد. شما مستقیم از تعاونی خرید کنید.
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مصرف گوشت مرغ در تهران روزانه بین ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ تن است، گفت: این میزان مرغ هم از طریق بازارچه‌های میادین تره‌بار و هم از طریق فروشگاه‌های عرضه مرغ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
دیجی استایل یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در ایران است که در زمینه مد و پوشاک، لوازم آرایش و بهداشت، ادکلن و عطر، کیف و کفش و اکسسوری فعالیت می کند. این فروشگاه بیش از 20 هزار محصول از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را ارائه می دهد و با ارائه تخفیفات ویژه، به مشتریان خود قیمت های رقابتی ارائه می کند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد دلایل افزایش اخیر قیمت طلا و سکه در بازار گفت: : یکی از عواملی که قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، نوسانات انس جهانی طلاست. عامل تاثیرگذار دیگر، نوسانات نرخ ارز و همچنین میزان عرضه و تقاضا است که در این میان، اخبار سیاسی و اقتصادی هم در تغییر قیمت‌ طلا و سکه موثر است.
تلویزیون و سولاردام برای خیلی از افراد جزو دستگاه‌های ضروری منزل بوده و بسیاری از ما تقریبا به استفاده از این دستگاه‌ها عادت کرده‌ایم. وقتی خسته از کار روزانه به منزل می‌رسیم، ممکن است بخواهیم پای تلویزیون بنشینیم و دقایقی برنامه‌ی دلخواهمان را نگاه کنیم و یا ترجیح دهیم بعضی از کارهای اینترنتی خود را بر روی صفحه تلویزیون انجام دهیم. بعد از دقایقی برای گرم کردن غذا به سمت مایکروویو یا سولاردام می‌رویم تا خیلی سریع غذا را گرم کرده تا حین تماشای تلویزیون غذا نیز حاضر و آماده باشد.
نصب کفپوش وینیل و به طور کلی هر کفپوش دیگری کاری تخصصی است و باید توسط افراد مجرب انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر در این کار تخصصی ندارید، از افراد ماهر کمک بگیرید و خودتان اقدام به نصب نکنید.
دستگاه سیل وکیوم و خشک کن میوه، دو دستگاه مهم و ارزشمند برای صنایع بسته‌بندی و غذایی کشور هستند که باتوجه به کیفیت پایین و قیمت‌های بسیار بالا، خرید آنها تبدیل به یک چالش اساسی و مهم در این صنایع شده‌اند.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز و در مرکز مبادله ایران اعلام شد. در این میان نرخ دلار و درهم به صورت اسکناس و حواله نسبت به آخرین روز هفته گذشته کاهش یافت.