بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی بازار طلای تهران به مدت شش روز بمناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) خبر داد.
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: میزان جوجه ریزی و تولید مرغ در کشور افزایش یافته است و در نتیجه از هفته آینده با توزیع مناسب، این محصول به نرخ مصوب خود نزدیک می‌شود.
دستمال کاغذی‌‌های تبلیغاتی از جمله کالاهای لوکس هستند که کسب‌وکارهای مختلف‌‌ می‌توانند برای معرفی برند و مجموعه خود از آن‌ها استفاده نمایند. این دستمال کاغذی‌ها دیزاین میزهای اتاق کار و مجموعه را بسیار شیک و مجلل نشان‌‌ می‌دهند و بسیار کاربردی هستند. اما کیفیت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است و باید از یک برند معتبر تهیه شوند.
در شرایطی که قیمت گوشت قرمز در بازار به کیلویی ۵۰۰هزار تومان رسیده است، دولت اعلام کرد که بار دیگر از گزینه واردات گوشت گرم برای کنترل بازار استفاده می‌کند.
یکی از کاربردی‌ترین لوازم تحریر در بازار نوشت‌افزار جامدادی است. این محصول در تمامی گروه‌های سنی مختلف از کودکان گرفته تا دانشجویان حتی در سن‌های بالاتر نیز به‌کار برده می‌شود. با استفاده از این محصول حمل مداد، پاکن، خودکار و مدادرنگی برای شما بسیار راحت خواهد بود و علاوه‌بر جابه‌جایی می‌توانید با به‌کاربردن آن به وسایل‌های خود نظم خاصی ببخشید و از گم‌شدن آنها جلوگیری کنید.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۲۲هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.
پروفیل استیل در صنعت ساختمان‌سازی به‌ کار می‌رود. این مقطع فولادی به‌ دلیل مقاوم بودن در برابر عوامل خورنده برای مناطق مرطوب مناسب است. قیمت این محصول با توجه به نوع، سایز، آلیاژ به‌ کار‌ رفته و برند آن تعیین می‌شود. بررسی نمودار قیمت پروفیل استیل در سال 1402 نشان می‌دهد که قیمت این محصول در فروردین‌ماه سیر صعودی را پشت سر گذاشته است، ولی از اردیبهشت‌ماه به بعد سیر نزولی پیدا کرد.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۲۴هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۷ میلیون و ۴۵۰هزار تومان است.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۲۲هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۷ میلیون و ۴۵۰هزار تومان است.
نرخ انواع ارز در هفته‌ای که گذشت روند نسبتا ثابتی را تجربه کرد و البته نوسانات قیمتی دلار، یورو و سایر ارزها روند نزولی در بازار آزاد (غیر رسمی) و مرکز مبادله داشت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۲ تیر ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۰ هزار تومان افزایش داشت.