بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

بازار جهانی تلفن‌های هوشمند پس از بیش از دو سال رکود، به کمک بهبود در بازارهای نوظهور، در اکتبر به رشد بازگشت.

عضو هیئت مدیره انجمن تولید و فرآوری برنج در مناطق آزاد ویژه اقتصادی اظهار داشت توقف واردات برنج فعالیت کارخانه‌های فرآوری برنج در مناطق آزاد را با چهار هزار نفر کارگر در آستانه تعطیلی قرار داده است.
نکته بارز دیگر آن است که در بسیاری از این نابازارها، نهادهای رسمی یا بخشی از آنها یا عوامل و مجریانشان از رانت قیمت دستوری و کشف قیمت غیررسمی بهره می‌برند و از این رو به شکل فزاینده‌ای حاضر به برداشتن این نابازار نیستند و در عین حال وجود آن را برای حفظ منافع ملی ضروری می‌دانند.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تنوع بالایی از لباسشویی با کارایی‌های متفاوت در بازار موجود هستند. قبل از خرید ماشین لباسشویی که متناسب با نیاز شما باشد، نکاتی وجود دارد که با رعایت آن‌ها محصولی که خریداری می‌کنید از کیفیت شست‌وشو و دوام خوبی برخوردار خواهد بود. در این مقاله به بررسی 6 نکته مهم خرید ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.
اگر شما هم قصد ساخت سوله در بندرعباس را دارید، این مقاله برای شما است. سوله یکی از بنا‌های پرکاربرد در شهر‌ک‌های صنعتی و حتی داخل شهر‌ها است.
از سوی سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی:

محدودیتی برای عرضه شکر وجود ندارد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی شایعه سهمیه بندی شکر خانوار را تکذیب کرد.
یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده مقاطع فولادی، فایکو یا فولاد البرز ایرانیان نام دارد که در استان مازندران و در کیلومتر ۱۵ جاده ساری به مشهد واقع شده است. این شرکت را با تولید سالانه بیش از ۱.۵ میلیون تن انواع مقاطع فولادی صنعتی و ساختمانی می‌توان یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه دانست.
آسانسور یکی از مهم ترین تجهیزات در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری هستند. این وسیله به افراد امکان می‌دهد تا بدون صرف انرژی زیاد و در زمان کوتاهی بین طبقات حرکت کنند. با این حال، آسانسور نیز مانند هر وسیله دیگری در معرض خرابی قرار دارد.
در حالی که واحدهای صنفی در سطح شهر نرخ مصوب را رعایت نمی‌کنند ارزان‌ترین قیمت مرغ همچنان مربوط به میادین میوه و تره‌بار شهرداری است.
تا چند سال پیش وب سایت ‌های شرکتی چندان شبیه وب سایت ‌های فروشگاهی رایج نبودند اما امروزه تقریباً هر شرکت یا کسب ‌و کار کوچکی از قدرت شبکه جهانی وب برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می‌کند. اگر شما هم احساس می‌کنید برای گسترش کار خود به یک وب‌سایت شرکتی خوب و موثر نیاز دارید؛ باید در مراحل طراحی و توسعه آن به ویژگی‌های متعددی توجه کنید.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران با اعلام قیمت هر کیلو تخم مرغ گفت: با ورود مرغ‌های جوان به چرخه تولید، پیش بینی می‌شود که تولید تخم مرغ تا پایان سال با رشد ۱۰ درصدی به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برسد.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی قیمت جدید مرغ در بازار را اعلام کرد و گفت: با توجه به جوجه ریزی ماه‌های اخیر، تولید ماهانه گوشت مرغ از ۲۰۰ هزارتن فراتر رفته است.
اگر به‌دنبال راهی برای ایمن‌سازی بسته‌ها، پالت‌ها یا کالاهای خود هستید، باید به‌فکر خرید تسمه کش باشید.
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد و دلار توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.
باید توجه داشت که تغییر ساختار شاخص‌های بین‌المللی، تأثیر مستقیمی در رتبه‌بندی کشورها و الزامات‌ سیاستگذاری داخلی آنها خواهد داشت؛ چنانچه شاخص Business Ready به‌ عنوان یک ابزار ارزیابی قوانین و مقررات تجاری، به دولت‌ها کمک می‌کند تا با روش‌های بهتر و براساس استانداردهای جدیدتر، بهبود‌های لازم را در فرایندهای تجاری خود اعمال کنند و کسب‌ وکارها را توانمندتر و رقابت‌پذیرتر سازند.
سال‌هاست که با ورود شیرآلات اهرمی به بازار، کمتر کسی به سراغ شیرهای کلاسیک می‌رود. علت این اتفاق چیست؟ آیا شیرآلات اهرمی، صرفاً به علت داشتن ظاهر منحصر به فرد، مورد استقبال قرار گرفته‌اند، یا هدف از خرید آنها، راحتی استفاده است؟ در این مقاله قصد داریم، مهمترین مزایای استفاده از شیرآلات اهرمی را بیان کنیم.