بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از احتمال افزایش قیمت چای خبر داد و گفت: قیمت اکثر کالاهای اساسی در ماه‌های اخیر ثابت بوده و حتی قیمت برخی کالاها مانند برنج ایرانی حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.
خرید اقساطی لوازم خانگی برای همه افراد مناسب است؛ اما بیشتر مناسب زوج‌های جوان و افراد با درآمد متوسط جامعه است که به دنبال آن هستند که وسایل مورد نیاز خود را، با کمترین بودجه اولیه تهیه کنند. امروزه طرح‌های مختلفی برای خرید اقساطی لوازم خانگی وجود دارد، اما برخی از آنها گزینه‌های بهتری هستند. در ادامه با مزایای خرید اقساطی و روش مناسب خرید آشنا می‌شویم.
جدیدترین قیمت سکه و طلای ۱۸ و ۲۴ عیار امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.
جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف از 10 شهریور تا پایان آذرماه برگزار می‌شود

همچنان «این تجارت سودمند است»

دومین جشنواره اصناف بانک تجارت (ویژه اصناف) از دهم شهریورماه تا پایان آذرماه با جوایز متنوع و ارزنده و با شعار «این تجارت سودمند است» آغاز شد.
یکی از ویژگی های مهم وردپرس، قابلیت اضافه کردن درگاه های واسط برای پرداخت آنلاین است. در این مقاله، بهترین درگاه های واسط برای وردپرس را بررسی خواهیم کرد.
قیمت طلا امروز (پنج‌شنبه) نزدیک به بالاترین حد یک ماهه خود رسید زیرا مجموعه‌ای از داده‌های خوب ایالات‌متحده به انتظارات مبنی بر توقف افزایش نرخ بهره در سال جاری فدرال رزرو افزوده شد، اگرچه اعلام نتایج تورمی می‌تواند این چشم‌انداز را تغییر دهد.
قیمت طلا در بازارهای جهانی با 8 دلار و 93 سنت افزایش به 1946.47 دلار در هر اونس رسید.
جدیدترین قیمت سکه و طلای ۱۸ و ۲۴ عیار امروز ۸ شهریور ۱۴۰۲ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.