بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

امروزه باپیشرفت چشمگیر تکنولوژی بسیاری از نیازهای بشر تامین شده است و افراد می‏توانند کارهای خود را به راحتی و باکمترین زحمت انجام دهند. پمپ باد یکی از این دستگاه‏ها است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‏گیرد. این دستگاه در برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید و در بازار موجود است.
تلویزیون به عنوان یکی از اساسی‌ترین وسایل تفریحی در هر خانه، نقش مهمی در زندگی روزمره افراد ایفا می‌کند. با پیشرفت فناوری، انواع و اقسام تلویزیون‌ها با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی در بازار موجود است. در این مقاله، به نقل از تلویشاپ به بررسی مواردی که باید در نظر گرفته شوند تا بتوانید تلویزیون مناسبی را برای خانه خود انتخاب کنید، خواهیم پرداخت.
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو، درباره اجرایی شدن طرح واردات خودرو در ۲ هفته آینده گفت: بازار تا آیین نامه خودرو‌های کارکرده مشخص نیست، اول باید ثبت سفارس صورت بگیرد بعد خودرو وارد شود. از خودرو‌هایی که سال قبل ثبت سفارش شده تاکنون خبری نشده است. ما هم مثل شما خبر‌ها را از رسانه‌ها دنبال می‌کنیم و در بازار خبری نیست. فعلا رکود کامل را در بازار داریم، مشتری مراجعه نمی‌کند و همه منتظرند که ببینند چه اتفاقی خواهد افتاد.
قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تغییرات بازار ارز، نوسان محدودی را در روزهای مختلف تجربه کرد. در بعضی روزها نیز مسیر قیمت طلا و سکه از هم جدا شد و در مجموع تغییرات قیمتی قطعات سکه از طلای 18 عیار بیشتر بود. در چنین شرایطی، پنج پیش بینی قیمت طلا و سکه از کارشناسان را بخوانید.
نود اقتصادی نوشت: بررسی آمارهای مرکز آمار ایران و قیمت بازار نشان می‌دهد در ماه‌های اخیر قیمت تن‌ماهی یک رشد عجیب‌ و غریبی داشته است، به‌ طوریکه قیمت هر یک قوطی تن‌ماهی ۱۸۰ گرمی از ۴۰ هزار تومان در اسفند ۱۴۰۱ و ابتدای امسال، با رشد حدود ۸۷ درصدی به ۷۵ هزار تومان رسیده است.
سال‌هاست که برخی مشاوران املاک فاقد مجوز و واسطه‌های ملکی دارای مجوز با اقدامات خود منجر به ایجاد اخلال در وضعیت بازار مسکن می‌شوند و در این بین چه بسا سرمایه برخی خانوارها را در معرض خطر قرار می‌دهند. با ایجاد فناوری‌های نوین، بخصوص سایت‌های اینترنتی فروش ملک، فرصت‌ها و تهدیدهای بازار مسکن نیز افزایش یافت.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.
بابکت‌ها یکی از ماشین‌آلات سبک کوچک هستند که برای انجام وظایف ساخت و سازهای کوچک، حمل و جابجایی مواد و دیگر فعالیت‌های مرتبط با صنعت ساختمانی استفاده می‌شوند. این ماشین‌آلات کوچک اندازه و وزن کمتری نسبت به لودرهای بزرگتر دارند و قادر به عبور از محیط‌های تنگ و دسترسی به مناطق صعب العبور می‌باشند.
در حالی که براساس مصوبه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان قیمت‌گذاری کالا در رویه واردات در برابر صادرات خود مانند آیفون‌های رفرش و ریپک، باید براساس نرخ اسکناس سنا انجام می‌شده، عملا قیمت‌گذاری براساس دلار تلگرامی انجام شده است.
همین یکسال گذشته یادداشت رئیس کل بانک مرکزی خطاب به رئیس جمهور به حجم پول چاپ شده در یکسال گذشته اشاره داشت که بی سابقه است و این پول پرقدرت است که بر روی تورم و قیمت کالا و خدمات اثر گذاشته است بنابرای دو نکته را باید تفکیک کنیم. نکته اول بحث بازار ارز است که شاهد یک جهش قیمت در طول یکسال گذشته بودیم. الان حول و حوش 50 هزار تومان دارد نوسان می کند و اگر تنش ها بیشتر شود طبیعی است که انتظار داریم قیمت ارز هم افزایش پیدا کند ولی اگر تنش ها کاهش پیدا کند و چالش هسته ای ایران به یک سرانجام برسد طبیعی است که انتظار داریم کاهش بیشتر هم بشود.
اخیراً، برخی از مدل‌های تلفن همراه سامسونگ و نوکیا بدون صدور مجوز از سوی شرکت اصلی، توسط شرکت‌های داخلی تولید شده؛ اما مسئولان وزارت صمت و وزارت ارتباطات حاضر به پاسخگویی و شفاف‌سازی در این باره نیستند.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۷میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.