بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

اگر علاقه‌مند به صنعت قهوه هستید، از کار با مردم لذت می‌برید و  در عین حال می‌توانید سطحی عالی از خدمات به مشتری ارائه دهید، باریستا بودن ممکن است یکی از بهترین گزینه‌های شغلی برای شما باشد. البته باریستا بودن تنها در تهیهٔ قهوه خلاصه نمی‌شود. باریستا باید از دانش و مهارت‌های کافی مانند شناخت انواع گونه‌های قهوه و مناطق تولید آن‌ها نیز برخوردار باشد.
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه در میدان میوه‌وتره‌بار را اعلام کرد و گفت که در هفته دوم آبان ماه، قیمت انواع صیفی جات دارای ثبات است و انواع میوه اندکی افزایش دارد.
با افزایش تولید و واردات مرغ و گوشت بازار این کالاهای اساسی به تعادل رسیده و در دوماه گذشته نوسان قیمت در این محصولات به حداقل رسیده است.
معاون ارزی پیشین بانک مرکزی با پیش‌بینی ثبات نسبی نرخ ارز تا پایان سال گفت: همواره اتفاقات سیاسی موجب بروز نوسانات ارزی می‌شود که این مساله به تازگی نیز برای چند روز باعث افزایش قیمت ارز شد.
با گسترش اینترنت و توسعه تکنولوژی، فرصت‌ها برای خرید آنلاین محصولات مختلف به شدت افزایش یافته است. از لباس گرفته تا مواد غذایی و حتی مصالح ساختمانی مانند میلگرد، آهن و پروفیل به صورت آنلاین امکان‌پذیر است زیرا خرید و انتخاب محصولات از راه دور و آنلاین بسیار راحت‌تر و مقرون به صرفه شده است اما این امر با معایب و مزایای متعددی نیز همراه است.
با خرید و کاشت نهال های بادام شما می توانید، یک باغ تجاری پرسود ایجاد کنید. البته توجه داشته باشید که هر نهال بادامی شما را به یک باغ تجاری پرسود نمی رساند، بلکه برای این منظور شما حتما باید بهترین نهال های بادام را خریداری نمایید.
آمارها نشان می‌دهد بازار مسکن با وجود رکود در معاملات در ۷‌ماه امسال پربازده‌ترین بازار در میان بازارهای دارایی بوده است و قیمت ها در این بازار بیش از همه بازارها رشد کرده است این در حالی است که سایر بازار ها در رکود هستند.
شرکت دژ یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولیدکنندگان انواع درب در سراسر کشور به شمار می‌آید، در ادامه به بررسی موضوع خواهد پرداخت و درب اتاق سرور را به طور کامل به شما دوستان گرامی معرفی خواهد کرد.
یکی از شرکت‌های باسابقه‌ای که در زمینه معرفی پروژه‌های سرمایه‌‌گذاری پرسود و مطمئن فعالیت می‌کند، حلال فاند است. این پلتفرم گزینه‌های بی‌نظیری را با درصد ریسک تقریبا صفر و سودآوری بالا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: برنج هندی دولتی جی تی سی به قیمت ۳۳ هزار تومان از وزارت جهاد کشاورزی به دست بنکداری‌ها می‌رسد و به قیمت ۳۴ هزار تومان در میان عمده‌فروشی‌ها توزیع می‌شود و درنهایت با قیمت ۳۵ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان نهایی می‌رسد.
بازار محصولات پروتئینی اولین ماه پاییز را با آرامش نسبی پشت سر گذاشت. در بازار گوشت قرمز رشد قیمت بعد از چندین ماه مهار شد و قیمت مرغ نیز با ثبات همراه بود.
عضو هیأت رییسه مجلس گفت: پس از ارائه لایحه بودجه سال آینده به مجلس، یکی از پیشنهادات ما آن است که حقوق سربازان به میزان کارمندان افزایش پیدا کند.
اصفهان سنگ یکی ازبزرگترین تامین کنندگان سنگ ساختمانی ارزان قیمت در ایران هولدینگ فعال درحوزه خرید سنگ، بخصوص سنگ مرمریت، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت می باشد. پرواضح است که قبل از خرید سنگهای ساختمانی به خصوص سنگ نماهای مرمریت با کیفیت مناسب و قیمت مناسب، نیاز به تحقیق و بررسی دقیق درباره تامین‌کنندگان، نمونه های موجود در بازار و مراکز فروش می باشد.
میانگین مصرف گوشت قرمز خانوار در نقاط شهری در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ کاهش یافته است. در این گزارش نحوه مواجهه هر دهک هزینه‌ای با تغییرات قیمت گوشت قرمز بررسی شده است
قیمت دلار، سومین هفته مهرماه را نوسانی و پرالتهاب پشت سر گذاشت. در نیمه نخست هفته، قیمت دلار افزایشی بود و تنها در مدت سه روز، چهار کانال جهش کرد. با این حال از روز سه‌شنبه قیمت دلار کاهشی شد، به‌نحوی که روز گذشته تا کانال 51 هزار تومانی عقب‌نشینی کرد. آیا این روند به‌معنای کشیده‌شدن ترمز دلار است و مسیر صعودی، دیگر تکرار نمی‌شود؟
لپ تاپ استوک، لپ تاپ هایی هستند که قبلاً توسط یک فرد یا شرکت خریداری شده اند و سپس به دلایلی مانند تغییر نیاز، خراب شدن، یا فروش مجدد به فروشگاه بازگردانده شده اند. این لپ تاپ ها معمولاً با قیمتی کمتر از لپ تاپ های نو فروخته می شوند.
از ابتدای سال ۱۴۰۲ قیمت محصولات استیل رو به پایین بود و بازار استیل در وضعیت ثبات قرار داشت ، اما با شروع هفته دوم مهرماه ۱۴۰۲ ، قیمت ورق استیل و قیمت میلگرد استیل (همچنین دیگر مقاطع استیل) صعودی شده است . آیا این روند صعودی ادامه دار خواهد بود؟