بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

قیمت هر دلار آمریکا امروز (پنجشنبه، ششم تیرماه ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته ثابت ماند و با رقم ۴۱ هزار و ۱۹۴ تومان مبادله شد.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که در روزهای اخیر قیمت هر شانه تخم مرغ در سوپرمارکت‌ها به میانگین۱۵۰ هزار تومان رسیده و گزارش‌هایی از رسیدن قیمت به شانه‌ای ۱۶۰ هزار تومان نیز منتشر شده است. این در شرایطی است که تخم مرغ بیش از نیاز بازار داخلی در حال تولید است و بخشی از مازاد تولید صادر می‌شود.
واکنش روزنامه اعتماد به حمله تند کیهان درباره قیمت نان

ما مرده بودیم یا آقایان کر بودند؟

لطفا از حقوق‌ها و خرج‌های بیهوده خود کم کنید. راستی چرا درباره یک سفر یک روزه به یک استان که فقط ۱۲۰ میلیون تومان باید هزینه غذای ۱۲-۱۰ نفر شده چیزی نمی‌نویسید؟!! اغلب هزینه‌های رسمی از این نوع بیهوده و مصرفانه است. اینها را کم کنید. ما هم زنده نباشیم مردم زنده‌اند!
در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را که به شما کمک می‌کند لنت ترمز مناسب خریداری کنید، توضیح دهیم. اگر شما مالک خودروی ایرانی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید.
ضوابط و قواعد حاکم بر بازار، مشروعیت مورد نیاز برای رشد قیمت‌ها در پایان ماه‌های محرم و صفر را فراهم می‌کند اما خبر آزادسازی شش میلیارد دلار از دارایی‌های توقیف شده ایران روند بازار را معکوس کرد.
آنچه میزان مطلوبیت و رفاه و ثروت را بسیار فراتر از حد تصور و به سطحی عظیم رساند، حرفه پیچیده و پرریسک بازرگانی داخلی و تجارت بین‌المللی کالاها بین ممالک گوناگون بود. ثروتی که بازرگانی عاید کرد از هیچ راه دیگر قابل تصور نبود. حلقه اتصال و نقطه وصل همه این تلاش‌ها به محل وعده یا میعادگاه فروشنده و خریدار که همانا نهاد «بازار» باشد، ختم می‌شد. بازار هر چه بزرگ‌تر و روان‌تر و آزادتر، مازاد رفاه خریدار و فروشنده بیشتر و رفاه و ثروت کل جامعه افزون‌تر می‌بود.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.
اگر قطعات آسانسور را چندان نمی شناسید شاید این سوال برایتان مطرح باشد که سیستم نجات اضطراری آسانسور چیست و چه کاری انجام می دهد و چه مزیت هایی دارد! اگر در حال برنامه ریزی برای خرید و نصب آسانسور هستید تا ساختمان خود را مجهزتر نمایید، باید این سیستم اضطراری را نیز بشناسید. ما همراه شما هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
راه‌حل در سیاست و بازسازی اعتماد است. تا روزی که این ترس وجود دارد که حوادث ۹۶ و ۹۸ و ۴۰۱ تکرار شود سیاست‌گذاری واقعی و علمی قفل است. قیمت نان نماد این واقعیت است.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
معاون بازرسی و نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که در راستای حمایت وزارت صمت از حقوق مصرف کنندگان قیمت انواع روغن نباتی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافت.
هیدروموتور یا موتور هیدرولیک یک وسیله دایره‌ای شکل است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. از این محصول دوار می‌توان در بخش‌های اتوماسیون هیدرولیک صنایع خودروسازی، صنایع سیمان، صنایع معدن، صنایع شیمیایی، صنایع فولاد و خط‌های تولید ماشین آلات و دستگاه‌های هیدرولیک بهره گرفت.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.