راه و شهرسازی

گزارش و اخبار حوزه راه و شهرسازی و مسکن و ... را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

معاون شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: قرار است ۲ شهر جدید در جنوب کشور ساخته شود و برای زیرساخت‌های این دو شهر از مشاوران بین‌المللی استفاده می‌کنیم.
دبیر اتحادیه املاک تهران، درباره کوچ معکوس از تهران گفت: اجاره در شهرهای اطراف هم‌ با تهران تفاوتی ندارد و یک چالش اساسی در زندگی تبدیل شده است.
روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد از اختصاص بودجه برای سرعت بخشیدن به طرح ملی نهضت مسکن عصبانی شد!
ارسال فهرست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی ادامه دارد. در آن‌سوی ماجرا هم رایزنی‌هایی برای پس گرفتن مسکن مهر خالی و تحویل آن به متقاضیان منتظر انجام شده است. اصلاً چه توجیهی دارد که با قیمت‌های سر به فلک کشیده بازار اجاره، یک واحد مسکونی خالی بماند؟
رییس پلیس راه البرز با یادآوری بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال به رانندگان هشدار داد فقط در صورت لزوم اقدام به سفر و با احتیاط حرکت کنند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

بهره برداری از ۴۱ پروژه راهداری در ایلام

سیدزاهدین چشمه خاور گفت: از ۴۱ پروژه راهداری در مناطق مختلف ایلام با اعتبار ۴۲۷ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی به عمل می آید.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تعداد ۱۲۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارکه فجر در مناطق مختلف استان افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس از رایزنی با دستگاه قضا برای پس گرفتن واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مالکانی خبر داد که این واحدها را خالی نگه داشته‌اند.