صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: عملکرد سهام فولاد مبارکه در بازار سرمایه به عنوان یکی از بازوهای اصلی ارزآوری در کشور است و تبدیل شدن فولاد مبارکه به یک هلدینگ فولادی یکی از نقاط عطف در حوزه فلزات بوده و در ۳ سال اخیر این موضوع بیشتر نمود داشته و بازار فلزات اساسی باید به این موضوع افتخار کند.
فکری با اشاره به اینکه امروز 4 تایر ساز وارد بورس کالا شده اند بیان کرد: بعضی تایر سازها گفته اند اصلا وارد بورس کلا نمی شویم و دو شرکت دیگر در حال مقدمه سازی برای ورود به بورس کالا هستند.
با وجود تعطیلی و توقف فعالیت نمایشگاه های عرضه خودرو به دلیل شدت گرفتن شیوع کرونا، رشد قیمت خودرو در بازار توقفی نداشته و نرخ ها همچنان روی ریل گرانی پیش می روند.
صنعت گردشگری از مهم ترین صنایع پول ساز این روزهای جوامع به شمار می رود، از همین رو در کشور ما نیز به دلیل ویژگی هایی مانند آثار باستانی و طبیعی که دارد اقدامات ارزنده ای در حوزه جذب گردشگری شده است.
به‌منظور توسعه شبکه خدمات پس از فروش مجتمع صنعتی آرتاویل تایر درتاریخ های16و17 تیر ماه 1400 یک دوره کلاس آموزشی برای 15 نفر از نمایندگان فروش وخدمات پس از فروش، منتخب درسراسرکشوردر محل کارخانه مجتمع صنعتی آرتاویل تایر(گلدستون)برگزارشد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه بازار سرمایه ریسک هم دارد و معمولا در بورس ما یک خط مستقیم به سمت بالا نداریم و خط ها بصورت شکسته است، گفت: مردم نباید همه سرمایه‌شان را وارد بورس کنند.
رضوانی در گفت‌و‌گو با پرسون تأکید کرد؛

نقش و اهمیت انتخاب وزیر صمت در دولت جدید

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیسی باید بلافاصله بعد از تشکیل کابینه، آثاری از اعمال مدیریت صحیح و جهادی را به مردم نشان دهد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان با اشاره به اینکه جلسه قیمت گذاری شیرخام به نتیجه نرسید، از رئیس جمهور منتخب خواست به این موضوع ورود کند.
پرونده ویژه پرسون؛ چالش‌های پیش روی دولت سیزدهم/ بخش چهاردهم

افزایش صادرات در دولت سیزدهم نیازمند تشکیل یک معاونت جداگانه است

دبیر کل فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته بیان کرد: ایجاد یک معاونت در ریاست جمهوری مربوط به صادرات و افزایش روابط بین المللی برای دسترسی به بازارهای هدف سبب افزایش صادرات است.
همزمان با تشدید بیماری کرونا در شهر تهران، معاملات خودرو متوقف شده و قیمتها نیز در بازارهای غیررسمی ثابت مانده است.