خرید کدام خودرو در بازار خودرو می تواند سود بیشتری داشته باشد؟

بازار خرید و فروش خودرو با اعلام شرکت‌های خودروسازی مبنی بر ارائه فروش فوق‌العاده گرم شده است. بخش‌نامه‌هایی که توسط شرکت‌های خودرویی منتشر می‌شوند، حاکی از قیمت پایین ماشین‌های عرضه‌ شده است. قیمت‌ها برای هر خودرو بنا بر ادعای شرکت، قیمت کارخانه است که تقریباً به نصف قیمت بازار به مردم فروخته می‌شوند.
تصویر خرید کدام خودرو در بازار خودرو می تواند سود بیشتری داشته باشد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بازار خرید و فروش خودرو با اعلام شرکت‌های خودروسازی مبنی بر ارائه فروش فوق‌العاده گرم شده است. بخش‌نامه‌هایی که توسط شرکت‌های خودرویی منتشر می‌شوند، حاکی از قیمت پایین ماشین‌های عرضه‌ شده است. قیمت‌ها برای هر خودرو بنا بر ادعای شرکت، قیمت کارخانه است که تقریباً به نصف قیمت بازار به مردم فروخته می‌شوند.

از سویی دیگر، کسانی که در پیش‌فروش شرکت‌ها شرکت نکرده‌اند هم می‌توانند، وارد بازار شوند و از خرید و فروش خودرو سود ببرند. کسب سود از برخی از خودروها نسبت به مدل‌های دیگر با نرخ بالاتری همراه است. در این بررسی به شما کمک می‌کنیم تا خودروهای مناسب بازار برای سوددهی بیشتر را شناسایی کنید.

کدام خودرو را بخریم تا سود بیشتری کنیم؟

انتخاب خودروهای مناسب برای سود بیشتر همیشه تابع یکسری شرایط است. این شرایط از یک‌سو به نوع خودرو و از سویی دیگر به تقاضای بازار مربوط می‌شوند. برای مثال، خودروی پروژه 206 همیشه سود خوبی داشته و تقاضای بالایی برایش وجود دارد. به همین دلیل، ما در ادامه به دو معیار اصلی اشاره می‌کنیم که باعث می‌شوند یک مدل خودرو از مدل‌های دیگر سوددهی بیشتری داشته باشد:

1- مشخصات خودرو

بدون شک مشخصات ماشین ازجمله برند سازنده، مدل، سبک طراحی، آپشن‌ها و سایر موارد در فروش خوب آن خودرو مؤثر هستند. خریداران اغلب به سراغ خودروهایی می‌روند که استهلاک کمتر داشته باشند و بتوانند قطعات خودرو را به ‌راحتی و با صرف هزینه کمتر پیدا کنند. خدمات پس از فروش در این امر می‌تواند یک برگ برنده برای صاحب خودرو باشد.

خودروهایی که جواب خود را پس داده‌اند و آمار خرید و فروش در آنها بالاست، در صدر خودروهای پرسود محسوب می‌شوند. برای مثال، میان به ماشین‌های خانواده پژو، سمند، دنا و تعدادی از خودروهای شرکت سایپا مانند کوئیک و شاهین اشاره کرد. برای خرید خودرو در تهران از سایت خودرو45 اقدام کنید تا بتوانید مشخصات و قیمت هر مدل ماشین را مشاهده کنید.

خرید خودرو کارکرده در تهران برای ماشین‌های ساخت داخل همیشه بازار خوبی داشته است، زیرا سرعت نقدشوندگی بالایی دارند. اگر شما خودروی را خریداری کنید و نتوانید در بازه زمانی کوتاه آن را بفروشید، به دلیل نوسان قیمت شاید ضرر کنید. پس ابتدا باید به میزان نقدشوندگی ماشین توجه کنید.

برای کسانی که بودجه زیادی دارند، استراتژی خوب این است که چند خودرو با قیمت کم خریداری شود تا یک خودرو با قیمت بسیار بالا. بدین دلیل که خودروهای با قیمت متوسط و پایین، به ‌سرعت فروخته می‌شوند. خودروهای خارجی که با دلار وارد می‌شوند، ممکن است در ظاهر سود بالایی داشته باشند، اما باید بررسی کنید که قدرت نقدشوندگی آنها تا چه اندازه است. ناگفته نماند، برخی از خودروهای چینی مانند دیگنیتی بازار خوبی دارند.

2- شرایط بازار

اخبار و اتفاقی که در بازار خودرو رخ می‌دهند، تأثیر زیادی در ذهن خریدار دارند. موضوع سامانه یکپارچه خودرو به ‌تنهایی همه مردم را به تکاپو انداخته است تا ماشین شخصی خود را بفروشند تا با شرکت در طرح پیش‌فروش بتوانند از مابه‌التفاوت قیمت کارخانه و قیمت بازار، سود به جیب بزنند. همین امر باعث شده است تا بازار فروش و خرید خودرو دست ‌دوم در تهران بسیار گرم شود.

تقاضا برای برخی از مدل‌ها می‌تواند تعیین‌کننده میزان سودبخشی آنها باشد. بخش بزرگی از جامعه امروز به دنبال خودروهایی هستند که سه ویژگی از جمله قیمت مناسب، عملکرد مناسب و ظاهر مناسب را ارائه دهند. خودروهای خارجی به دلیل قیمت بالا، از دسترس بسیاری از مردم خارج هستند. خودروهای ساخت داخل قیمت مناسبی دارند، اما در مورد عملکرد و طراحی چطور؟

اگر بخواهیم مقایسه انجام دهیم، پروژه 207 به دلیل ظاهر شیک‌تر نسبت به پژو 206، یکی از پرتقاضاترین خودروهای در سال‌های اخیر بوده است. 207 از نظر عملکرد مشابه 206 است، اما جوان‌پسند‌تر است و عملکرد خودروی مانند دنا پلاس از همه محصولات ایران‌خودرو بالاتر است.

بنابراین کسانی که به عملکرد اهمیت می‌دهند، دنا پلاس را به پژو 207 ترجیح می‌دهند. هر سه خودرو در بازار سوددهی خوبی دارند. شما می‌توانید برای خرید خودرو در تهران از سایت خودرو45 اقدام کنید.

اگر هم نگاهی به خودروهای سایپا داشته باشیم، باید بگوییم که هنوز هم پراید به دلیل قیمت پایین تقاضای بالایی دارد. با اینکه سایپا در چند سال که با ارائه کوئیک توانسته خودی نشان دهد، اما هنوز هم قشر متوسط جامعه پژو 206 را به کوئیک ترجیح می‌دهد. با این ‌حال، با وجود خودروهای ساینا اس و شاهین می‌توان به حضور محصولاتی پرسود به بازار امیدوار شد.

خرید خودرو در تهران از سایت خودرو45

اگر قصد فروش خودرو دست‌دوم خود را دارید و می‌خواهید در سامانه یکپارچه شرکت کنید یا از بازار ماشین جدیدتر بگیرید، سایت خودرو45 به شما در خرید و فروش خودروی کارکرده با امنیت بالا و نقل‌وانتقال سریع و راحت کمک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ما با از طریق شماره 1485 تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مطلب توضیح دادیم که خرید کدام خودرو در بازار پر تلاطم خودرو با سود بیشتری همراه است. البته این موضوع به عواملی مانند میزان بودجه خریدار، شرکت خودروسازی مورد نظر و مدل انتخاب شده بستگی دارد.

486774