بورس

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری مربوط به بازار سرمایه را در سرویس بورس پرسون دنبال کنید.

روز گذشته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور به ابراهیم رئیسی خواستار اخطار جدی رئیس‌جمهور به مسئولان بانک مرکزی و ابلاغ مصوبات کمیته ارزی دولت شد.
شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) منفی شد؛ بورس فردا (سه شنبه) مثبت می‌شود؟!
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۳۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۲۶ هزار و ۷۴۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ را بخوانید.
پس از رشد خیره کننده سهام شرکت لعاب ایران از محدوده یک هزار تومان تا دو هزار ۸۰۰ تومان قیمت سهام شرکت وارد یک روند اصلاحی شد و تا محدوده قیمتی فعلی اصلاح کرد و در روزهای اخیر روند متفاوتی را به خود گرفته است.
از رفتار نماد اهرم می‌توان پیش بینی کرد بازار فردا نیز یک روند متعادل خواهد داشت، تا زمانی که خبری جدیدی به بازار تزریق نشود انتظار تغییرات زیادی را نمی‌توان داشت.
انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث موضوعی است که رئیس سازمان بورس به تازگی از تعیین تکلیف سامانه انتقال سهام عدالت به وراث تا اواخر شهریور خبر داده است انتقالی که بسیاری چشم انتظار آن هستند.
موافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار با تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری بازنشستگی تکمیلی «آتیه مفید» از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کار و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس سازمان بورس به سبدگردان مفید اعطا شد.
بازار سرمایه امروز هم روند رو به رشدی را مانند روزهای گذشته تجربه کرد و شاخص کل بورس با افزایش حدود ۱۵ هزار واحدی به دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رسید.
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۸۲ واحدی، به ۲,۱۰۶,۰۲۶ واحد رسید.