بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

گفت‌و‌گو با دکتر علی صالح‌آبادی، مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران:

تسهیلات برای صادرکنندگان خوش‌حساب

شاید با شنیدن نام بانک همه ما به یاد ساختمان‌هایی بیفتیم که حالا دیگر در هر محله کوچک چند شعبه بزرگ دارند و وجود این ساختمان‌ها شاید به وجه مشترکی برای استان‌ها، شهرها و حتی محله‌های مختلف در سراسر کشور تبدیل شده باشد. ساختمان‌هایی که سپرده‌گذاری، دریافت تسهیلات و رتق‌و‌فتق بسیاری از امور پولی و مالی شهروندان در آن اتفاق می‌افتد.
به منظور ایجاد تمهیدات لازم در راستای کاهش استفاده از اسکناس و وجوه نقد در بین هموطنان گرامی با توجه به افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا، سقف مبلغ صدور کارت هدیه در بانک سینا به 20 میلیون ریال افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا متولی ارائه و توسعه خدمات کارت اعتباری بانک ملی ایران از افزایش استقبال مردم به کارت های اعتباری خبر داد.
متقاضیان فروش سهام عدالت دربانک پارسیان از این پس فقط از طریق مراجعه به تارنمـای شـرکت کارگزاری بانـک پارسـیان درخواست فروش سهام عدالت خود را ثبت نمایند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: این بانک ضمن تأکید بر برنامه‌های اصولی خود، پیگیر سیاست‌ها و اهداف مهم کنترل تورم، تقویت ارزش پول ملی و کمک به رشد تولید خواهد بود.
معاون بیمه ‌های زندگی بیمه کوثر اعلام کرد:

پرداخت 188میلیارد ریال غرامت فوت در اثر کرونا

بیمه کوثر در 6 ماه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و فوت بیمه‌گذاران مبتلا به کووید19، مبلغ 188میلیارد ریال خسارت به ذی‌نفعان بیمه‌های زندگی پرداخت کرده است.
شرکت بیمه آسیا در نیمه نخست سال 99 موفق شده 720 درصد بیشتر از نیمه نخست پارسال سود کند. چرا سود این شرکت از 415 میلیارد و 803 میلیون ریال در نیمه نخست پارسال با جهشی 720 درصدی به رقم 3 هزار و 408 میلیارد و 506 میلیون ریال رسیده است و سهامداران بیمه آسیا در پایان امسال چه بازده‌ای را بابت سرمایه‌گذاری روی سهام این شرکت شاهد خواهند بود؟
بانک قرض ­الحسنه رسالت در نظر دارد تعداد (دو دستگاه پست کمپکت پاساژ و داخلی) و تهیه کالا و تجهیزات، اجرای عملیات اجرایی شبکه 20 کیلو ولت زمینی، نصب و راه اندازی دو دستگاه پست کمپکت پاساژ و داخلی) دیتا سنتر بانک واقع در شهرستان سمنان را خریداری و اجرا نماید.