بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی در بازدید سرزده از شعبه کیش بر اهمیت فعالیت این شعبه با توجه به موقعیت استراتژیک جزیره کیش به عنوان شاهراه صادراتی و وارداتی کشور تاکید کرد.
طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه کوثر، علی صنعتگر به عنوان معاون بازرسی و کنترل داخلی منصوب شد.
بی شک صنعت بیمه به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور در مقطع حساس و پرفراز و نشیب کنونی، ماموریتی بی­ بدیل برای تامین آرامش خاطر تولیدکنندگان، صنعتگران و آحاد مردم شریف ایران عزیز را به عهده دارد و همه فعالان این صنعت نیز تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته­ اند تا با ارائه بهترین خدمات به اقشار مختلف جامعه، این آرامش و اطمینان را ایجاد کنند.
فرا رسیدن 13 آذرماه «روز بیمه» را به تمام نقش آفرینان صنعت بیمه کشور تبریک عرض نموده، آرزو دارم سال آینده با ریشه کن شدن ویروس کرونا در «روز بیمه» گردهم آییم و این روز را گرامی بداریم.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی:

70 درصد مقرری بگیران بیمه بیکاری کارگران دارای قرارداد موقت هستند

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: 70 درصد مقرری بگیران صندوق بیمه بیکاری را کارگرانی تشکیل می‌دهند که در پایان قرارداد کار بیکار شده‌اند.
بانک ملی ایران افتخار دارد با تسهیل خدمات دهی به مشتریان دارای معلولیت در شعب خود، این باور را محقق سازد که معلولیت در این بانک محرومیت نیست.
به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب و کمک به مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و رعایت محدودیت های ایجاد شده در کشور، سقف انتقال وجه کارت به کارت درون بانکی و شتابی از طریق درگاه های غیرحضوری بانک سینا افزایش یافت.
رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) با تاکید بر اینکه بر خلاف تصور عموم، تامین مسکن یکی از دغدغه های کادر درمان است، از حمایت های بانک مسکن برای تامین تسهیلات مسکن کادر درمان قدردانی کرد.
استان یزد دارای ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری از لحاظ ذخایر معدنی مانند سنگ آهن و... است و افزون بر آن در صنایعی همچون نساجی، فولاد، کاشی و سرامیک و شیشه و... دارای مزیت اقتصادی است. بانک صنعت و معدن در استان یزد به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه تولید، اولویت خود را در تامین مالی صنایع گوناگون این استان قرار داده است،