به گزارش سایت خبری پرسون، همسو با رعایت الزامات شرایط کرونایی، بیمه کوثر در نخستین مرحله از اجرای این طرح پس از انجام مراحل تطبیق گزارش، بررسی و تشخیص، زمستان سال 1399 به تعداد 209 نفر از بیمهشدگان خود بیش از 20میلیارد ریال خسارت پرداخت.
مرتضی کامرانی با اشاره به تداوم اجرای این طرح در سال جدید، افزود: تاکنون در سراسر کشور، قریب 2هزار پرونده خسارت دیگر در این رشته به صورت غیرحضوری تشکیل شده است که بابت آنها از ابتدای سالجاری بیش از 180میلیارد ریال خسارت پرداختهایم.
وی اظهار امیدواری کرد شرکت بیمه کوثر با تکیه بر توانمندی نیروی انسانی و همگام با اقتضائات هزاره سوم، به ویژه در بحران فعلی کرونا، با بهرهگیری هرچه بیشتر از فن اوریها و ابتکارات نو، بتواند خدمات خود را در بسترهای غیرحضوری ارایه دهد.