بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شورای مدیران بیمه آسیا با حضور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، مشاوران، مدیران، سرپرستان مناطق و رؤسای شعب استانی بیمه آسیا برگزار شد.
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی تأکید کرد که این بانک با تکیه بر قدرت بازارسازی خود، مسیر حرکت نرخ ارز را رصد کرده و بر اساس مجموعه اهداف سیاستگذاری خود، منابع و ابزارهای در دسترس آن را مدیریت می کند.
بیمه آسیا در ادامه حمایت از واحدهای بزرگ تولیدی، این بار در شرق کشور خسارت ۱۰۶ میلیارد ریالی آتش سوزی کارخانه پردیس کاغذ پارسیان را که از بزرگ ترین شرکت های تولید کاغذ در ایران است، پرداخت کرد.
بیمه ملت طی تفاهم‌نامه‌ای با صندوق بازنشستگی کشوری با گام‌برداشتن به سمت رفع نیازهای بیمه‌ای بازنشستگان و توسعه توان خرید آنان به ویژه در شرایط اقتصادی ناشی از بیماری کرونا؛ خرید انواع بیمه‌نامه را برای این قشر از جامعه، با تخفیف ویژه و به صورت اقساط 12 ماهه فراهم آورده است
مدیر امورشرکت ها، مجامع و سرمایه گذاری بانک پارسیان خبر داد:

واگذاری بالغ بر 24،500 میلیارد ریال املاک مازاد در سال جاری

مدیر امورشرکت ها، مجامع و سرمایه گذاری بانک پارسیان از مصوبات و برنامه های بانک پارسیان برای رسیدن به بانکی چابک خبر داد و ابراز امیدواری کرد بخش عمده این مصوبات در سال 1400 محقق گردد.
بانک مرکزی در مهلت تعیین شده و از طریق سامانه بازار بین بانکی، از سوی 3 بانک سفارش فروش اوراق بدهی دولتی از طریق ابزار توافق بازخرید در مجموع به ارزش 34.5 هزار میلیارد دریافت کرد.