به گزارش سایت خبری پرسون، مدیریت توسعه فروش بیمه های عمر انفرادی این شرکت ضمن اعلام این خبر، هدف از برگزاری مسابقه «آفرین ساز» را گسترش فرهنگ بیمههای عمر و توانمندسازی شبکه فروش خود اعلام کرد.
شرکت بیمه نوین، مسابقه «آفرین ساز» را از یکم دی ماه الی ٣٠ام اسفند سال ٩٩ و با تمرکز بر شاخصهای «فروش اصولی» و «میزان پرتفوی وصول شده» برگزار کرد و طی آن انواع محصولات بیمههای عمر و سرمایهگذاری بیمه نوین مانند بیمههای عمر انفرادی و طرح ثمر (مخصوص فرزندان زیر ١٨ سال) به مشتریان و گروههای مختلف مردم در سراسر کشور معرفی و به فروش رسیدند.
همچنین به علت شرایط اوج گیری شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم تقدیر، جوایز نمایندگان و کارگزاران حائز شرایط مسابقه «آفرین ساز» به صورت نقدی به حساب آنان واریز گردید.
بر اساس این گزارش، در زمستان سال گذشته و همزمان با برگزاری مسابقه «آفرین ساز»، ارتقای بهرهوری آموزشی نمایندگان بیمه نوین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و به همین منظورکلاسهای آموزشی و گفتوگوهای زنده اینستاگرامی با مدرسان مطرح بازاریابی و فروش بیمه عمر برگزار شد.
گفتنی است، طبق اعلام مدیریت توسعه فروش بیمههای عمر انفرادی بیمه نوین، با توجه به استقبال، تأثیرگذاری و انگیزه ایجاد شده، این شرکت در نظر دارد که مسابقههای فروش در سال ١۴٠٠ نیز برگزار شود.