بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مجمع عمومی فوق العاده بیمه آرمان به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه این شرکت، با حضور سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آرمان، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت فرابورس ایران و حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد.
شرکت بیمه سینا قصد دارد با ۳۰۷ درصد افزایش سرمایه از محل تجدید سرمایه خود را به بیش از چهار برابر افزایش دهد؛ اعضای هیئت مدیره این شرکت، پیشنهاد افزایش سرمایه را به تصویب رسانده و در انتظار اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی برای اجرای آن هستند.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بیمه پاسارگاد با حضور 92/7 درصد سهامداران ، نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رصد برخط نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعت 10 روز سه شنبه 30 آذر ماه سال 1399 در محل شرکت بیمه پاسارگاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
بازدید مدیرعامل بانک سینا از شعب خراسان رضوی و جنوبی:

پیشرفت و ترقی بانک از مسیر رضایت مشتریان محقق می شود

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان خراسان رضوی و جنوبی با بیان آنکه مسیر پیشرفت و ترقی بانک با رضایت مشتریان فراهم می شود، بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف و سیاست های بانک در این زمینه تاکید کرد.
توسط شتاب‌دهنده نوین تک:

نخستین رویداد نوین کمپ برگزار می‌شود

نخستین رویداد نوین‌کمپ با محوریت حوزه فنّاوری‌های مدیریت ثروت (WealthTech) توسط شتاب‌دهنده نوین تک، با مشارکت شرکت مشاور سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین و با حمایت بانک اقتصادنوین در تاریخ 18 دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اداره روابط عمومی بانک سرمایه به اطلاع مشتریان ارجمند می‌رساند، اجرای گام اول قانون اصلاح قانون صدور چک با ابلاغ بخشنامه «ضوابط جدید قانون صدور چک» از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شبکه بانکی کشور عملیاتی شده است.
مدیر عامل بانک سپه خبرداد:

بانک انصار در بانک سپه ادغام شد

با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سالیانه و مجمع فوق‌العاده ادغام بانک انصار با حضور 88.27 درصد سهامداران، این بانک رسماً در بانک سپه ادغام شدو پروژه ادغام با موفقیت به انتها رسید.
در این جشنواره که از ۱۳ تا ۲۰آذرماه برگزار شد به ۱۳ به اضافه ۱ برنده خوش شانس به قید قرعه ۱۳ربع سکه بهار آزادی و به احترام ولادت حضرت زینب (س) و روزپرستار به یک نفر از بیمه گذاران بیمه رازی به قید قرعه یک عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا شد.
نتایج رویداد تندیس و گواهینامه رتبه بندی بلوغ هوش رقابتی ایران در رسانه های دیجیتال صنعت بانکداری کشور اعلام شد که روابط عمومی بانک ملی ایران در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال رتبه نخست را کسب کرد.
رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن اعلام کرد:

چگونگی اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور

رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن از تمدید مهلت اجرای « قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور» تا پایان سال جاری خبر داد و اعلام کرد: مهلت ارائه درخواست بدهکاران به شعب بانک نیز تا پایان آذرماه تعیین شده است.
شرکت بیمه معلم به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار طرحی در رشته اتومبیل از تاریخ 99/9/30 لغایت 99/12/29 اجرائی می‌کند تا گوشه‌ای از تلاش و فداکاری پرستاران در روزهای سخت کرونا را پاس بدارد.
در شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران اجرا می‌شود:

«همراهی٢» صاپ با چهار میلیارد ریال جایزه نقدی

​طرح توسعه و ترویج اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) به مناسبت شصت و نهمین سال فعالیت این بانک با چهار میلیارد ریال جوایز نقدی با عنوان طرح «همراهی٢» در چهار دوره سه ماهه از ابتدای زمستان سال جاری تا پایان پاییز سال ١٤٠٠ عملیاتی می‌شود و در هر دوره به ٦٩ نفر برتر یک میلیارد ریال جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.
ولادت با سعادت ستاره پر فروغ، بانوی فصاحت، بلاغت و اعجاز، عالمه غیرمعلمه، عابده آل علی، معصومه صغری، امینة‌ا...، نائبة الزهرا، نائبة الحسین، عقیلة النساء، شریکة الحسین، عقیلة العرب، مصادق أتم الگوی بانوان مسلمان، فاطمه صغری، حضرت زینب کبری سلام‌ا... علیها و روز پرستار را به تمامی مسلمان به ویژه مدافعان سلامت تبریک می‌گویم.
امسال ۳۰ آذرماه با ولادت بانوی صبر و مقاومت حضرت زینب (س) و روز پرستار مصادف شده است ، شرکت بیمه رازی نیز به پاسداشت زحمات کادردرمانی کشور، به ویژه گروه پیراپزشکان که بیشترین زحمت درمان بیماری کرونا بردوش آنهاست طرح کمپین فروش ویژه با عنوان جشنواره فرشتگان زمینی را اجرا می کند.