بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همتی مانع تراشی دولت ترامپ برای خرید واکسن کرونا را تشریح کرد؛

بانک های خارجی مجوز اختصاصی و موردی می خواهند

این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای رسانه‌ای کشور برای خرید واکسن کرونا مطرح شده است؛ مردم جزییات این موضوع را نمی‌دانند که مانع جدی برای خرید واکسن کرونا چیست.
طهمورث الیاسی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران اعلام کرد: سند راهبردی و نقشه راه بانکداری دیجیتال این بانک درچارچوب سند بانکداری آینده و تحول دیجیتال ابلاغی معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تدوین و مورد تصویب هیات مدیره قرار گرفت.
در ششمین جلسه اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران بررسی شد:

تاثیر شاخص های مالی در اعتبار سنجی مشتریان

ششمین جلسه اتاق فکر مدیران ارشد بانک توسعه صادرات ایران در سال جاری با موضوع "بررسی تاثیر شاخص های مالی در اعتبارسنجی مشتریان در راستای افزایش تسهیلات سرمایه در گردش با حضور علی صالح آبادی مدیرعامل، روسای شعب و مدیران ارشد این بانک به صورت مجازی برگزار شد.
مجمع عمومی فوق العاده بیمه آسیا به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه این شرکت، با حضور سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و سازمان حسابرسی برگزار شد.
رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: تحول مبتنی بر پژوهش از مهمترین الزامات سازمان تأمین اجتماعی است و مسئله یابی انتخاب موضوعات پژوهش باید با همکاری و مشارکت سازمان انجام شود.
استان خوزستان استانی در جنوب غربی ایران است که بر کرانه خلیج فارس قرار دارد و مرکز تولید نفت به شمار می آید. از لحاظ تاریخی خوزستان قدیمی ترین منطقه فلات ایران است و به لحاظ تولید محصولات نفتی، کشاورزی، نخیلات از مهم ترین استان های کشور محسوب می شود و اهمیت استراتژیک زیادی دارد. همچنین استان خوزستان در بخش صنعت از مهم ترین و موثرترین استان های کشور به حساب می آید.
رضایی مدیرعامل بیمه ایران با همراهی جمعی از مدیران ستادی شرکت از شعبه های بازار، سعدی، معاونت اجرایی خسارت جانی اتومبیل و معاونت اجرایی اشخاص بازدید کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با مصوبه امروز این کمیسیون، تغییراتی در ساختار، وظایف، ماموریت ها و تکالیف بانک مرکزی ایجاد می شود.
مدیر امور وصول مطالبات بانک صنعت و معدن:

تعامل مؤثر با صنعتگران اولویت این بانک در وصول مطالبات است

محمد حسن رهباریان تأکید کرد: تعامل مناسب این بانک با صنعتگران و عارضه یابی مؤثر بخش وصول مطالبات جزو اولویت های این بانک بوده و در این راستا از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از بخش تولید استفاده می کنیم.