بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

خسارت 78 میلیارد ریالی بیمارستان مادر استان قم در جلسه ای با حضور محسن پور کیانی، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره و مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز به مدیرعامل بیمارستان مادر قم پرداخت شد .
استان همدان دارای پتانسیل‌های مناسب در بخش صنعت و معدن است که در شاهراه ورودی غرب کشور قرار گرفته و توانایی‌های بالقوه ای برای سرمایه گذاری و دسترسی به بازارهای غرب کشور دارد و محور همدان- قزوین به دلیل قرارگیری در مسیر ارتباطی بازار بزرگ مصرف تهران- کرج، قطب‌های صنعتی قزوین و ساوه و جاده ترانزیتی اروپا و هم چنین احداث شهرک صنعتی بوعلی در این مسیر قابلیت برنامه ریزی دارد.
در ششمین همایش انجمن مالی اسلامی ایران بررسی شد:

حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی

ششمین همایش مالی اسلامی ایران با محوریت بررسی موضوع "حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی" صبح امروز بیست و ششم آذرماه به صورت مجازی آغاز به کار کرد.
در پی انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش های همگانی؛

بیمه تجارت‌نو به حوزه ورزش ورود کرد

با امضای تفاهم نامه ارائه خدمات بیمه‌ای به مربیان عضو فدراسیون ورزش‌های همگانی از سوی بیمه تجارت‌نو، ورود جامعه ورزشکاران کشور به جمع خانواده بیمه‌گذاران “بنو” کلید خورد.
همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار دکتر شایان این روز را به جهادگران این عرصه تبریک گفت.
گسترش ویروس کرونا، قدرت انتقال بالای آن و ماندگاری این ویروس بر روی سطوح، از جمله دغدغه‌هایی است که این روزها با آن مواجه هستیم. دستگاه­‌های اخذ نوبت در شعبه‌ بانک‌ها از جمله سطوحی هستند که به دلیل لمس مستمر توسط مشتریان و نحوه کارکرد می‌توانند منجر به گسترش این بیماری شوند.
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به همنوعان نیازمند، در اقدامی تحسین برانگیز، تعداد ۱۰۰ دست البسه گرم به دانش آموزان مدرسه دکتر جوادی روستای چشمه زیارت شهرستان زاهدان، اهدا کرد.
مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بخشنامه امهال حق بیمه آذر و دی سال جاری سهم کارفرما برای فعالیت‌ها و کارگاه‌های به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا را به تمامی واحدهای بیمه ای این سازمان ابلاغ کرد.
گزارش ویژه: بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان:

حمایت1070 میلیاردی از بزرگترین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری جهان در دریا

اراضی ساحلی صیدگاه چپکرود روستای گلدشت در شهرستان جویبار استان مازندران، جایگاه بزرگ ترین طرح تولید و پروش ماهیان خاویاری با آب دریا است که با استفاده از تسهیلات 1070 میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده و بستر مناسبی در دستیابی به تولید انبوه خاویار و تامین گوشت ماهیان خاویاری ایجاد و نقش مهمی در توسعه پایدارو رونق اقتصادی این منطقه ایفا کرده است.
اظهارات کاردگر در پنل تخصصی شبکه عرضه خدمات بیمه‌ای در دوران پسا کرونا:

رشد بیمه‌های زندگی، عامل افزایش ضریب نفوذ بیمه

پنل تخصصی «شبکه عرضه خدمات بیمه‌ای در دوران پسا کرونا» به ریاست دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا برگزار شد.
به مناسبت روز پژوهش انجام شد:

تقدیر از پژوهشگران برتر بیمه کوثر

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر بیمه کوثر به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت به صورت برخط برگزار شد.
یادداشت مدیر عامل بانک ملی ایران:

سهام عدالت را آگاهانه مدیریت کنید

نوسان در ذات بازار سرمایه است و فعالیت در این بازار شیرینی و تلخی های خاص خود را دارد. گاه با افزایش ارزش سهام، بازار سبزپوش می شود و گاه با کاهش های ناشی از شرایط اقتصادی، اجتماعی یا سیاسی، بازار لباس قرمز بر تن می کند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: نسخه الکترونیک و طرح 3070 زمینه ساز ارتقاء قابل توجه خدمات سازمان تأمین اجتماعی است و معاونت درمان تأمین اجتماعی و معاونت بیمه‌ای باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای توسعه بهره برداری از سامانه در سراسر کشور اقدامات موثری انجام دهند.
پژوهش، به‌معنای تلاش هدفمند و جامع با هدف‌ کشف راه‌حل‌های بدیع و قابل اطمینان برای مشکلات پیش‌رو به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده و نظام‌مند است و زمانی که از اهمیت پژوهش در بنگاه‌های اقتصادی و به‌ویژه بانک‌ها سخن می‌گوییم مقصود اشاره به این نکته است که تولید دانش از درجه اول اهمیت برخوردار می‌باشد.
جلسه شورای عالی توسعه تعاون استان فارس امروز صبح با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک توسعه تعاون و تعداد دیگری از مسئولین استانی در محل استانداری فارس برگزار شد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در افتتاحیه بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه:

سندیکا به اخذ عوارض جدید معترض است

کریمی ضمن تاکید بر لزوم اخذ گزارش دقیق از نحوه هزینه کرد عوارضی که از صنعت بیمه اخذ می شود خاطرنشان ساخت این صنعت توان وضع عوارض جدید را ندارد و سندیکای بیمه گران ایران به اخذ عوارض جدید در قالب «لایحه مدیریت یکپارچه آتش نشانی و خدمات ایمنی کشور»معترض است.