بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره :

قرعه کشی جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز برگزار شد

آیین قرعه کشی جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز دوشنبه اول دیماه 1399 با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد و به 62 نفر از بیمه گزاران بیمه البرز به قید قرعه نیم سکه بهار آزادی اهدا شد.
نماینده بانک صنعت و معدن به عنوان دبیر هیأت داوران در مرحله دوم ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی(فینتک – شهر هوشمند) که روز پنجشنبه 4 دیماه با حضور اولین گروه تیم های استارتاپی و هیأت داوران در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار می شود، حضور خواهد یافت.
با حمایت بانک کشاورزی در اسفند سال 1396 و امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، 47 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره در شهر سرپلذهاب اختصاص یافت.
با تأمین مالی بانک صنعت و معدن به انجام رسید؛

افتتاح قوطی سازی سینا کن در کرمانشاه

با حضور رییس بنیاد مستضعفان، استاندار کرمانشاه و جمعی از مقامات ملی و استانی واحد تولیدی قوطی سازی سینا کن ( زمزم کرمانشاه) که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، صبح امروز سه شنبه دوم دیماه سال99 به بهره برداری رسید.
​نسخه جدید ١.٧ اندروید و ios نرم‌افزار جدید همراه‌بانک صادرات ایران با تغییر و اصلاح ١٧ قابلیت مهم برای سهولت بیشتر کاربران و مشتریان بانک منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.
در آستانه روز ملی ایمنی در برابر زلزله عنوان شد:

بیمه آتش سوزی منازل مسکونی؛ طرح جامع خانوار با پوشش ویژه زلزله

بیمه میهن برای تأمین اطمینان و آرامش خاطر هموطنان عزیز در مقابلِ خطرات بالقوه ای که اموال آنها را تهدید می کند، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی؛ طرح جامع خانوار با پوشش ویژه زلزله را برای بیمه گذاران به ارمغان آورده است تا در صورت وقوع حادثه ای ناگوار، زیاندیدگان بتوانند در کمترین زمان ممکن خسارت وارده را جبران نمایند.
رئیس هیئت مدیره بانک دی در دیدار با همکاران معاونت فناوری اطلاعات:

پیاده‌سازی حاکمیت فناوری اطلاعات در اولویت برنامه‌ها است

غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی در نشست با همکاران معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بر ضرورت تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات در بانک دی و پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال تاکید کرد.
مدیران شعب استان های فارس و یزد بانک ایران زمین به اتفاق هیات همراه با حضور در چندین بیمارستان در این استان ها به پاس تشکر از کادر درمان که در شرایط حساس بیشترین زحمت را متقبل شده اند، قدردانی کردند.
اپلیکیشن 724 ، به منظور قدردانی از تلاش‌های انسان‌دوستانه کادر درمان و به پاس روز پرستار و همچنین شب یلدا، با اهدای بسته‌های یادبود به پرسنل زحمتکش بیمارستان کامکار-عرب نیا شهرستان قم از خدمات ارزنده و به یادماندنی آنها تقدیر و تشکر کرد.
در پی انتشار خبری در خبرگزاری های کشور به نقل از دادستان محترم تهران در خصوص محاکمه 9 مدیر سابق بانک دی به دلیل ارائه تسهیلات بی ضابطه به افراد خاص، روابط عمومی این بانک در راستای تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارائه نمود.