بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت سهامی بیمه ایران و مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی و در راستای ماموریت های حاکمیتی خود، حمایت رسمی از فرآیند ساخت واکسن ایرانی بیماری کووید ۱۹ را بر عهده گرفت.
برای نخستین بار در بانک رفاه کارگران انجام شد:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان بدون حضور در شعب

بانک رفاه کارگران در راستای گسترش خدمات الکترونیکی، قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان، به صورت همزمان 35 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان محترم را بدون حضور آن ها در شعب پرداخت کرد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در وبینار رسانه و نهادینه سازی تجارت و صادرات خبر داد:

تقویت گفتمان صادرات غیرنفتی از طریق رسانه

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه، تقویت گفتمان صادرات غیر نفتی از طریق رسانه امکان پذیر است،گفت:با ایجاد تغییر و بازنگری در راهبردهای پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز، درصدد تقویت گفتمان صادرات غیرنفتی میان بازرگانان و مدیران تصمیم گیرنده در این بخش هستیم.
سازمان تامین اجتماعی با اعلام اجرایی شدن حذف دفترچه های کاغذی درمان، نسبت به سوء استفاده کلاهبرداری با تماس تلفنی برای کارت هوشمند بیمه هشدار داد و اعلام کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی هوشیار باشند نسبت به تماس‌های تلفنی افراد سودجو برای صدور کارت هوشمند اعتماد نکنند.
نرم افزار "فام" که یکی از جامع ترین نرم افزارهای موبایلی در حوزه پرداخت در کشور به شمار می آید، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار که امسال با شب یلدا مقارن شده است از کمپین مناسبتی خود با هدف وفادارسازی مشتریان پرده برداری کرد.
هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پرستار تصویب کرد:

جذب نیروهای پرستاری و افزایش پرداختی ها

رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک روز پرستار با تصویب مصوبه ای فرایند جذب نیروهای پرستار، بهیار و بهدار را تسریع و تسهیل کردند.
بانک دی طرح توجیهی افزایش سرمایه و مستندات مربوطه را پس از اخذ تائیدیه از حسابرس و بازرس قانونی برای نهادهای ذیربط ارسال کرده و در حال حاضر گزارشات و اطلاعات ارسالی در دست بررسی است و اخبار مرتبط با این موضوع به محض حصول نتیجه از طریق کانالهای رسمی به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.
متقاضیان جدید ابزارهای پرداخت از بهمن ماه بدون تشکیل پرونده مالیاتی نمی‌توانند کارت‌خوان یا درگاه پرداخت داشته باشند و پرونده مالیاتی دارندگان فعلی کارت‌خوان یا درگاه پرداخت فاقد پرونده نیز به طور خودکار تشکیل می‌شود.