بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک ملی ایران تکیه بر توان داخلی و استفاده حداکثری از نیروهای جوان و کارآمد را راه نجات اقتصاد کشور خواند و گفت: اگر از همه قابلیت های ایرانی موجود به بهترین شکل ممکن استفاده شود، نیاز به خارج، حداقلی شده و در نتیجه تحریم ها بیش از پیش بی اثر خواهد شد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
بیمه ملت در ویژه‌برنامه شب یلدا که با مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران فرهیخته این صندوق و خانواده آنان به صورت مجازی تدارک دیده شده بود؛ جوایز ارزنده‌ای را به قید قرعه به اعضای این صندوق اهدا کرد
داریوش دهقان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اهدای لوح سپاس به کارکنان شعبه شهدای کازرون از رییس و کارکنان این شعبه به دلیل اهتمام و همراهی موثر در اعطای تسهیلات اشتغالزایی تقدیر کرد.
​کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه امام حسین(ع) با همت ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در روستای محروم کوران از توابع بخش فین در استان هرمزگان بر زمین زده شد که با احتساب آن، تعداد پروژه‌های مدرسه سازی این بانک در مناطق محروم کشور به ٤٨ مدرسه رسید.

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای استقبال هموطنان گرامی از طرح تخفیف های مناسبتی و به منظور تکریم مشتریان محترم و در راستای گسترش فرهنگ بیمه میان عموم مردم از تاریخ 6 دی تا 6 بهمن ماه، تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است.
برنامه عملیاتی و اهداف کمی سالانه پست بانک ایران به تفکیک استان‌ها و مناطق، همه ساله در ابتدای هرسال تعیین، تصویب و ابلاغ می‌شود. فرآیند تحقق اهداف ابلاغی هرماه با حضور مدیرعامل بانک، معاونین، مدیران امور و مدیران شعب استان‌ها و مناطق سنجش و ارزیابی می‌شود.
در 9ماهه سال99 تحقق یافت:

رشد 48 درصدی فروش بیمه کوثر

حجم حق‌بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر با رشد 48درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، از 2هزارو700 میلیارد تومان عبور کرده و ترکیب فروش 85درصد رشته‌های غیرزندگی و 15درصد رشته‌ زندگی را محقق کرده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در هشتمین وبینار «حسابداری مدیریت» عنوان کرد:

از فروش نقدی کارخانه ها تا خرید نسیه مردم در طرح طراوت

مدیرعامل بانک صادرات ایران در هشتمین وبینار «حسابداری مدیریت ایران»، با عنوان اینکه طرح‌های طراوت تولید، توسعه و مسکن در بحث تأمین مالی و کاهش «هزینه مبادله» مؤثر است افزود: در طرح طراوت بانک صادرات ایران مردم نسیه خریدند، اما تولیدکننده پول خود را نقد دریافت کرد..