شرکت های بیمه ای جدید اجازه ندارند با هدف حذف رقیب وارد بازار شوند

معصوم ضمیری درخصوص ورود شرکت های بیمه ای جدید به صنعت بیمه، اظهار داشت: درشرکت های بیمه ای تلاش برای حذف رقیب اتفاق نخواهد افتاد زیرا سازمانی به نام بیمه مرکزی برآنها نظارت می کند و اجازه نمی دهد شرکت ها وارد بازاری شوند که هدف آن حذف رقیب است.
تصویر شرکت های بیمه ای جدید اجازه ندارند با هدف حذف رقیب وارد بازار شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد گفت : بازارسرمایه در سال ۹۹ بنا به دلایلی بازار سودآوری بودو شرکت های بیمه ای به دلیل داشتن ذخائر از این بازار بهره بردند.

معصوم ضمیری با بیان اینکه این اتفاق به سادگی تکرارشدنی نیست، افزود: باید واقع بینانه به این اتفاق نگاه کرد و حساب بلندمدت برای آن باز نکرد، شرکت هایی موفق هستند که همه سود تحقق یافته این یکسال را درهمان سال شناسایی نکنند.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد، اذعان داشت که شرکت ها باید بخشی از سود تحقق یافته را به عنوان سود به سال های بعد انتقال دهند زیرا رشد بازار سرمایه اتفاقی است که به ندرت تکرار می شود و نباید کوتاه مدت به شمار آید.

ضمیری درخصوص ورود شرکت های بیمه ای جدید به صنعت بیمه، اظهارکرد: درشرکت های بیمه ای تلاش برای حذف رقیب اتفاق نخواهد افتاد زیرا سازمانی به نام بیمه مرکزی برآنها نظارت می کند و اجازه نمی دهد شرکت ها وارد بازاری شوند که هدف آن حذف رقیب است.

وی بابیان اینکه بازار بیمه کشور بازار بسیار بزرگی است که نیاز به رقابت تنگاتنگ ندارد، گفت: هرشرکتی می تواند با مقداری برنامه ریزی و سرمایه گذاری سهم خودرا از این بازاربردارد.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد، با اشاره به نیازبه توسعه بیمه های زندگی، خاطرنشان کردکه، اگر تمامی شرکت های بیمه ای درزمینه بیمه نامه های زندگی تلاش کنند باز هم سهم زیادی وجود دارد و منطقی تراین است که شرکت های بیمه ای در سال ۱۴۰۰ دست به دست هم داده تا این پتانسیل بالقوه را تبدیل به بالفعل کنند.

ضمیری اظهارکرد: شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان یکی از شرکت هایی که دارای ذخائر ریاضی مربوط به بیمه های زندگی است که متعلق به مردم است باید درسرمایه گذاری های خود دقت و احتیاط کند.

وی تصریح کردکه، شرکت های بیمه ای که درمسیر توسعه بیمه های زندگی پیش می روند همانند پرنده ای هستند که دوبال دارد واین دوبال تولید و سرمایه گذاری هستند که هرکدام دچار مشکل شود دیگری هم از کار می افتد.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد، معتقد است که شرکت های بیمه ای باید بازار را خوب تحلیل و موقعیت های سرمایه گذاری را بررسی کنند ونه سرمایه گذاری پرریسک و پرمنفعت و نه کم ریسک کم منفعت را انتخاب کنند بلکه بین این دو، نقطه ای را پیدا کنند که ریسک منطقی با بازده ای منطقی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد، خاطرنشان کردکه، شرکت های بیمه ای باید بدانند که وکیل یکسری افراد هستند که به آنها بیمه نامه فروخته اند و باید حق و حقوق آنها را رعایت کنند و درجهت حفظ سرمایه و بازده مناسب سرمایه گذاری کنند.

284893

سازمان آگهی های پرسون