بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در مراسمی که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک دی برگزار شد، رحیم طاهری، معاون بانکی و بازاریابی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی،حمیدرضا رئوفی، سرپرست معاونت مالی و سرمایه گذاری، محمود زمان زاده نصر آبادی، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و ابوالفضل رضایی، سرپرست معاونت اعتبارات به عنوان اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند.
پرداخت تسهیلات بانک صادرات ایران با نرخ سود هشت درصدی به اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در قالب طرح «فرهیختگان» آغاز شد.
مدیرعامل بیمه تعاون گفت: بیمه‌ توقف کسب‌وکار ناشی از اپیدمی به معنای واقعی کلمه، واکسن اقتصادی کرونا برای واحدهای صنفی بوده است و توانسته در کاهش ریسک فعالیت آن‌ها در شرایط شیوع کرونا مؤثر واقع شود.
بر اساس تازه‌ترین بخشنامه بانک مرکزی ج.ا.ا طرح یکسان‌سازی متن پیامک‌های رمز پویا ارسالی برای مشتریان از امروز دوشنبه هشتم دی‌ماه سال 1399 در شبکه بانکی اجرایی شد.
به پاس رشادت ها و مجاهدت های شهدای مدافع حرم و در راستای حمایت از خانواده های معزز ایشان و نیز ایثارگران و سربازان حریم ولایت، طرح تسهیلاتی «ایثار» در بانک سینا با هدف اعطای وام قرض الحسنه اجرایی شد.
با توجه به اهمیت افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه و آگاه‌سازی بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی نسبت به مزایای این بیمه‌نامه به منظور بهره‌مندی از پوشش‌های آن در مواقع ضروری؛ بیمه ملت نسبت به برگزاری جشنواره بیمه‌های زندگی اقدام کرد
سرمایه شرکت بیمه رازی از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی از ۲۰۰۰ میلیارد ریال به ۳۰۰۰ میلیارد ریال معادل ۵۰ درصد افزایش یافت .
فروش بیمه آسیا در ۹ ماه نخست امسال با رشدی ۴۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به بیش از ۶ هزار و میلیارد تومان رسید و نکته قابل توجه اینکه این شرکت موفق شده در ۹ ماه رکورد فروش سال ۹۸ خود را تغییر دهد. آنهم در شرایطی که نسبت خسارت به حق بیمه شرکت از ۵۵ درصد در پایان آذر ۹۸ با بهبود قابل ملاحظه به ۴۸ درصد کاهش یافته است.
پیام مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی:

صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه پایدار

همزمان با هشتم دیماه روز صنعت پتروشیمی رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی، این روز را به مدیران،کارشناسان و کارکنان شریف و صدیق این صنعت تبریک گفت.
پیرو قرارداد تامین مالی پروژه انتقال برق ایران به ارمنستان، الحاقیه افزایش سقف و دوره تامین مالی این پروژه در بانک توسعه صادرات ایران به امضای مدیرعامل این بانک و مدیرعامل شرکت برق ارمنستان رسید.