بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به گزارش اخیر نشریه بین المللی بنکر (The Banker) و معرفی این بانک به عنوان دومین بانک بزرگ جهان در وام دهی و ششمین بانک جهان از لحاظ رشد دارایی های منطبق با شریعت در سال 2020 این عملکرد را حاصل عملکرد حرفه ای و متعصبانه مدیران و کارکنان دانست و کسب این موفقیت را تبریک گفت.
باشگاه مشتریان بانک کشاورزی برگزار می کند:

«جشنواره خلیج فارس» ویژه صیادان و آبزی پروران استان هرمزگان

باشگاه مشتریان بانک کشاورزی با هماهنگی مدیریت شعب این بانک در استان هرمزگان، « جشنواره خلیج فارس » را با هدف حمایت از جامعه شریف و پرتلاش صیادان و پرورش دهندگان آبزیان استان هرمزگان برگزار می کند.
بیمه بدنه اتومبیل یکی از انواع بیمه خودرو است که خسارت وارد شده ناشی ازحوادث تحت پوشش را بر اساس قوانین و مقررات مصوب شورایعالی بیمه جبران می نماید. حق بیمه این بیمه نامه بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله قیمت اتومبیل، توسط متقاضی خرید بیمه نامه که در فرم پیشنهاد اعلام مینماید، محاسبه میگردد.
در راستای استانداردسازی الگوی پیامک رمز پویا از سوی بانک مرکزی، از روز دوشنبه مورخ 8 دی ماه 99 پیامک رمز پویای بانک سرمایه همراه با اطلاعات تراکنش برای مشتریان ارسال خواهد شد.
دیدار مدیر عامل بانک تجارت با خانواده مرحوم عبدالرضا رهبری:

حکایت یادگاران ماندگار...

اواخر فروردین ماه بود که دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت طبق برنامه هفتگی برای بازدید از شعب و دیدار با همکاران روزکاری خود را آغاز کرد. شیوع کرونا ودرگیر بودن مستقیم همکاران شعب با این ویروس رنگ و بوی این بازدیدها را نیز تحت الشعاع خود قرار می داد. مدیر عامل که در این بازدیدها معمولا وضعیت عملکردی شعب را جویا می شود اینبار با شیوع کرونا اولین سوال خود را به پیگیری وضعیت سلامتی همکاران اختصاص می دهد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از شروع طرح 3070 تاکنون بخش عمده غیرحضوری رونمایی شده است و همزمان با رونمایی از خدمات جدید؛ حفظ و ارتقاء کیفیت و پایداری خدماتی که در هفته‌های اخیر رونمایی شده است نیز مورد توجه قرار دارد.