بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شایان در حضور مجازی در همایش کردستان:

رسالت بانک مسکن حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است

شایان مدیرعامل بانک مسکن به رسالت بانک مسکن در حمایت از اقشار آسیب پذیر اشاره کردو گفت:طرح اقدام ملی می تواند در تحقق این امر مهم و تامین مسکن اقشار آسیب پذیر و کم درآمد بسیار موثر باشد
رییس‌کل بیمه مرکزی در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه عنوان کرد:

عرضه بیمه‌‌نامه منابع‌انسانی در سال 1400

شرکت‌های بیمه به‌منظور کاهش مدیریت ریسک در بخش منابع انسانی، در سال 1400 بیمه‌نامه منابع ‌انسانی را به بازار عرضه خواهند کرد.
حسن تلیکانی، عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران، در سفری یک‌روزه ضمن بازدید از شعب استان سمنان به بررسی شاخص‌های عملکردی شعب پرداخت و عبور از مرز ۷۰۰۰ میلیارد ریال منابع در این استان را به مدیریت و کارکنان شعب تبریک گفت.
ارزشمندترین سرمایه هر فردی زمان و عمر اوست. عمر سرمایه‌ای است که باید با برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی درست از لحظات آن، خود را در برابر حوادث و مخاطرات احتمالی ایمن کرد؛ که این، هدف اصلی بیمه‌های زندگی است.
مدیر عامل بانک سپه با اشاره به پیچیدگی های فرآیند ادغام پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، به تشریح اقدامات مهم این بانک در حوزه نیروی انسانی بانکهای فوق پرداخت.
مدیرعامل ساتا در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه عنوان کرد:

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان

مدیران شرکت‌ها با جلب رضایت نیروی انسانی می‌توانند شاهد رضایت ذی‌نفعان و نیز موفقیت و پیشرفت شرکت باشند.
در مراسمی با حضور کاتب رئیس هیات مدیره، مهدوی مدیرعامل، جمعی از مدیران اجرایی و نمایندگان بیمه سرمد، از برترین‌های جشنواره برکت بیمه سرمد تقدیر و جوایز و تقدیرنامه‌هایی به ایشان اهدا شد. نمایندگان استانی سرمد نیز به صورت آنلاین و از طریق ویدئوکنفرانس در این مراسم حضور داشتند.
به گفته فتاحی، تمامی واحدهای اجرایی بانک توسعه تعاون به‌منظور جلوگیری از تبعات احتمالی، هنگام ارائه هرگونه خدمات بانکی ازجمله افتتاح انواع حساب، وصول چک و امضاء اسناد تعهدآور از هویت متقاضیان اطمینان حاصل کرده و در صورت شناسایی حساب‌های اجاره‌ای در شعب خود، ضمن جلوگیری از ارائه انواع خدمات بانکی به این قبیل حساب‌ها، مراتب را سریعاً به اداره کل مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم گزارش می‌کنند.
وضعیت دو بانک حاشیه ساز بررسی شد؛

بریز و بپاش های هنگفت برای لاپوشانی بدهی های نجومی

هزینه های نجومی برای تبلیغات از سوی بانک های کشور در شرایطی صورت می گیرد که از آنسو براساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، حساب سرمایه مجموع بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی درخرداد ماه امسال به منفی 62 هزارمیلیارد تومان رسیده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از راه‌اندازی سامانه‌ای دائمی و کارآمد برای دریافت و رفع مشکلات مربوط به خدمات غیرحضوری این سازمان خبر داد و گفت: مدیران و کارشناسان تأمین اجتماعی سراسر کشور مشکلات سیستم خدمات غیرحضوری را ثبت می‌کنند و واحدهای تخصصی ستادی مکلف به رفع مشکلات تا زمان اعلام رضایت کارشناسان واحدهای اجرائی هستند.
حجت‌اله صیدی در نشست خبری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد:

طرح «طراوت» بانک صادرات ایران در ایستگاه صنعت نشر

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بستر مناسب برای خریداران کتاب اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر روی اپلیکیشن‌ها و درگاه‌ها توسط بانک صادرات ایران فراهم شده و خدمت به جامعه فرهنگی برای بانک صادرات ایران افتخار بزرگی است. با استفاده از طرح طراوت کل تامین مالی صنعت نشر را تحت پوشش قرار خواهیم داد. این کار در طول سال نیز جریان داشته و بخشی از صنعت نشر را تاکنون تامین مالی کرده‌ایم.
فرصت ویژه برای مشتریان وفادار بانک کارآفرین؛

تخصیص صندوق امانات به صورت رایگان

با تصویب هیات عامل بانک کارآفرین طرح تخصیص " صندوق امانات شعب بصورت رایگان" برای مشتریان وفادار بانک در بازه زمانی 24 دی ماه 1399 تا فروردین 1400 اجرا خواهد شد.
گاوداری شیری 6000راسی شرکت شیر و دام دشت گل کردستان که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی احداث شده است، روز سه شنبه 23 دی ماه در مراسمی با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد. .