مدیرعامل بانک رفاه کارگران به سوالات مشتریان پاسخ می دهد

به مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ می دهد.
تصویر مدیرعامل بانک رفاه کارگران به سوالات مشتریان پاسخ می دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل لله گانی در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یک گفت و گوی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به سوالات مشتریان در حوزه های مختلف خدمات بانکی پاسخ خواهد داد و آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.

مشتریان گرامی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را به شکل مستقیم با مدیرعامل بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می توانند روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 10 تا 11:30 از طریق تماس با شماره 8525 -021 و انتخاب کلید 3 در این گفت و گوی تلفنی شرکت کنند.

288860

سازمان آگهی های پرسون