مسؤولیت های اجتماعی بانک ایران زمین در سال 99

مسئولیت های اجتماعی سازمانی، روابط کلی سازمان با تمامی ذینفعان از جمله مشتریان، کارکنان، افراد ‌جامعه، سهامداران و سرمایه گذاران، دولت و رقبا می باشد که انعکاس دهنده رفتار سازمان ها در قبال جامعه، تعهد آنها به رعایت مسئولیت های اجتماعی در کسب و کار، کمک به توسعه اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی آحاد جامعه می باشد.
تصویر مسؤولیت های اجتماعی بانک ایران زمین در سال 99

به گزارش سایت خبری پرسون، از آنجایی‌که بانک ها به عنوان یکی از مهمترین نهادهای اقتصادی، دارای نقش انکارناپذیری در اجتماع بوده و عملکرد آنها بر کل جامعه تأثیر می گذارد، لذا توجه آنها به مقوله مسئولیت های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

بنا بر همین اساس بانک ایران‌ زمین با داشتن 267 شعبه در سراسر کشور به‌ عنوان یکی از بانک‌های بزرگ خصوصی و یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های فعال کشور از یک‌ سو و از سویی دیگر در مقام یک بانک و سازمان مردم‌ نهاد، نقش به سزایی در توسعه فرهنگ مسؤولیت‌های اجتماعی سازمانی (Corporate Social Responsibility) در جامعه هم در ابعاد اقتصادی و هم در زمینه‌های اجتماعی دارد. در سال‌های اخیر حمایت از سازمان‌های مردم نهادی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی؛ همچنین حفظ منابع آب، جنگل‌ها، کاهش مصرف انرژی، همکاری با سازمان محیط‌زیست و سازمان جنگل‌ها، مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم و آسیب‌دیده از سیل و زلزله و راه‌اندازی پویش‌های اجتماعی به‌صورت جدی و در راستای اجرای مسؤولیت اجتماعی بخشی از اقداماتی است که از سوی بانک ایران‌زمین در دستور کار قرارگرفته است. در حال حاضر بانک ایران‌زمین تعداد 1000 نفر از کودکان این نهاد را در سراسر کشور موردحمایت قرار داده است. بانک ایران‌زمین در راستای اجرای مسؤولیت اجتماعی و محافظت از نیروی انسانی خود در مقابل بیماری کرونا و همچنین همراهی با تصمیمات کشوری ستاد کرونا، نسبت به کاهش ساعات کاری برخی شعب خود در نقاط مختلف کشور اقدام کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی تمامی خدمات بانک خود را به‌صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان خود ارائه می‌دهد

288968

سازمان آگهی های پرسون