کمیته فرهنگی و آموزش بانک دی تشکیل می‌شود

مدیرعامل بانک دی بر تشکیل و ساختارمندشدن هرچه سریع‌تر کمیته فرهنگی و آموزش بانک دی تأکید کرد.
تصویر کمیته فرهنگی و آموزش بانک دی تشکیل می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، برات کریمی صبح امروز با حضور در جلسه کارگروه فرهنگی بانک دی که در ساختمان آموزش بانک برگزار شد، اظهار داشت: این کارگروه تاکنون فعالیت خوبی داشته است اما لازم است در راستای توجه بیشتر به موضوعات فرهنگی و آموزشی، فرهنگ سازمانی و توجه بیشتر به توانمندسازی نیروی انسانی، اقدامات و تصمیم‌سازی‌های مؤثرتری انجام دهد.

وی به مدیریت امور روابط‌عمومی و ارتباط با مشتریان بانک دی مأموریت داد ساختار جدیدی برای این کارگروه طراحی کند تا این کارگروه به کمیته فرهنگی و آموزش بانک دی تبدیل شود.

مدیرعامل بانک دی، خطاب به اعضای کارگروه گفت: موضوع آموزش نباید در تصمیمات فرهنگی بانک دی مورد غفلت قرار گیرد و علاوه بر این، حضور نمایندگانی از شعب و امور شعب نیز در تصمیم‌گیری‌های فرهنگی سازمان ضروری است.

کریمی با اشاره به اینکه یک ساعت آموزش مؤثر به همکاران موجب تحولات شگرف سازمانی می‌شود، تصریح کرد: اهمیت آموزش نباید مورد غفلت واقع شود. اگرچه همکاران عزیز ما در بانک دی دارای سطح تحصیلات، دانش و آگاهی بسیار بالایی هستند اما به ویژه در حوزه‌های ارتباط با مشتریان و مخصوصاً تعامل با جامعه هدف یعنی خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیاز به آموزش ارتباطات مؤثر کاملاً وجود دارد.

مدیرعامل بانک دی افزود: لازم است به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شود که مشتریان، تفاوت رفتار و برخورد را در مقایسه با بانک‌های دیگر ببینند و تکریم مشتری به معنای واقعی کلمه در بانک دی جاری شود.

در این جلسه که با حضور حمداله محمد، مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و ارتباط با مشتریان، مهدی فرخچه، رئیس اداره امور کارکنان، روح‌اله اکبری، رئیس اداره خدمات رفاهی، حامد زواره، مشاور فرهنگی بانک دی و... برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در کارگروه فرهنگی بانک ارائه شد.
مدیرعامل بانک دی در ادامه، از بخش‌های مختلف ساختمان آموزش بانک بازدید کرد و با حضور در جمع همکاران حاضر در دوره‌های آموزشی این مرکز، با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

301453