بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دستور رییس کل بانک مرکزی به مدیرعامل بانک صادرات؛

مزایده ملک مسکونی والدین شهدا در ازنا متوقف شود

رییس کل بانک مرکزی در پی انتشار ویدیو تظلم‌خواهی پدر و مادر سه شهید در شهر ازنا در فضای مجازی درخصوص مزایده ملک مسکونی آنها در ازای بدهی بانکی در نامه‌ای به مدیر عامل بانک صادرات خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شد.
مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن و وام فرزند سوم بررسی شد؛

توجیه عجیب بانک ها قبل از تصویب وام های ناچیز!/ رفع تکلیف دولت و سرگردانی مردم

«وام ودیعه مسکن»؛ درحالی که فقط 23 درصد ثبت نام کنندگان تسهیلات ودیعه مسکن، موفق به دریافت این وام شدند؛ دولت تصمیم دارد که سال آینده، تسهیلات ودیعه دیگری را به مستأجران صاحب سه فرزند پرداخت کند.
پیرو الزام ثبت الکترونیکی چک‌های جدید در سامانه صیاد در زمان صدور، تأیید و یا انتقال چک، اجرای تبصره (1) ماده (21) مکرر الحاقی قانون صدور چک از تاریخ 14/01/1400 الزامی بوده و پرداخت چک‌های جدید، منوط به ثبت در سامانه صیاد است.
برات کریمی در مراسم گرامیداشت روز زن تأکید کرد:

به‌کارگیری حداکثری بانوان در نقش‌های مدیریتی بانک دی

مدیرعامل بانک دی در مراسم تکریم بانوان شاغل در بانک که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن برگزار شد، بر لزوم به‌کارگیری حداکثری بانوان در نقش‌های مدیریتی بانک تأکید کرد.
مدیر عامل بانک کشاورزی در سفر به جنوب کرمان اعلام کرد: هر طرح موجهی که در زمینه ایجاد زیرساخت‌های صادراتی و توسعه کشاورزی منطقه باشد را تامین مالی می کنیم و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم .
در سفر دکاتب رئیس هیات مدیره شرکت به تبریز، تفاهم‌نامه بیمه‌ای میان بیمه سرمد و هلدینگ صنایع غذایی شیرین وطن به امضا رسید.
مدیر بیمه های مهندسی و رشته های خاص بیمه سامان از ارایه محصول جدید این شرکت با عنوان "بیمه تلفن همراه" به بازار خبرداد و گفت : گوشی های موبایل امروزه به بخش جدا نشــــدنی از زندگی و کاربسیاری ازمردم تبدیل شده است
اسماعیل لله گانی در جلسه کار گروه اشتغال استان کرمانشاه:

بانک رفاه در طرح های اقتصادی و اشتغال زایی استان مشارکت می کند

استان کرمانشاه از ظرفیت های اقتصادی خوبی برخوردار است و بانک رفاه کارگران همگام و همراه با سایر سازمان های مسئول در طرح های اقتصادی استان مشارکت خواهد کرد.
آرامش بخشی در زمین، هوا و دریا از ماموریت های صنعت بیمه به شمار می رود که حتی در شرایط دشوار تحریم برای برقراری و پایداری این هدف بزرگ، تلاش می کنیم.
در پنجمین روز سفر مدیران ارشد بیمه آسیا به استان خوزستان، شعبه بندر ماهشهر بیمه آسیا طی مراسمی با حضورمسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، معاونین مدیرعامل، تنی چند از مدیران، سرپرست منطقه هشت و روسای شعب استان و شبکه فروش افتتاح شد.