بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

صیدی در افتتاحیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد:

توسعه قشم با تامین اعتبار ۱۵ میلیارد دلاری بانک صادرات

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: از تجربه طرح «طراوت» برای تأمین اعتبار ۱۵ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری مورد نظر در منطقه آزاد قشم استفاده خواهیم کرد.
در آستانه عید باستانی نوروز، بیمه باران به رسم نوآوری و ابتکار عمل از تازه‌ترین محصول خود به نام «ارمغان باران» رونمایی کرد که در نخستین فاز، تنها سفارش گروهی آن فعال شده است.
مدیرعامل بانک کارآفرین واحد بازرسی و حراست را چشم و گوش سازمان خواند و گفت: واحد بازرسی در حقیقت با نگاه نظارتی خود حامی بانک است و صحت اسناد و مستنداتی را بررسی می کند که از چشم لایه حسابرسی دور مانده است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد:

ارتقای کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات اگزیم بانک در سال 99

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی عملکرد ده ماهه این معاونت را تشریح کرد.
شعبه ایثار بیمه دی با حضور مدیرعامل شرکت، افتتاح شد. همزمان با این مراسم، آیین رونمایی از ساختمان ۵ شعبه با حضور معاونین شرکت برگزار شد.
نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از عملکرد و همکاری بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات و همراهی این بانک با کشاورزان در حوزه وصول مطالبات تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از موافقت وزارت بهداشت برای استفاده مراکز درمانی دانشگاهی از سامانه نسخه الکترونیک این سازمان خبر داد و همکاری این وزارت خانه را گام موثری برای پیشبرد طرح نسخه الکترونیک دانست.
از سوی بیمه مرکزی:

مجوز ۵ کارگزاری برخط صادر شد

مراسم اعطای پروانه فعالیت استارت آپ های بیمه ای صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست خبری با اصحاب رسانه:

پرداخت تسهیلات به بازنشستگان غیر حضوری انجام می شود

در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان، پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیر حضوری انجام می شود.
سخنگوی اجرای قانون جدید چک تأکید کرد؛

شبکه بانکی موظف به آموزش قانون جدید چک به مشتریان است

سخنگوی اجرای قانون جدید چک با بیان اینکه ‌امروز دور دوم آموزش شبکه بانکی در ارتباط با قانون جدید چک برگزار شده است، گفت: دوره آموزشی فعلی طی مدت سه روز برگزار می‌شود و با توجه به اینکه مشتری در ابتدا با شبکه بانکی در ارتباط است، آنها نقش مهمی را در آموزش مشتریان ایفا می‌کنند و سفیر آموزش بانک مرکزی تلقی می‌شوند.