بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان از عرضه بیمه های عمر یونیت لینک این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: این بیمه نامه به واسطه عدم وابستگی مستقیم به «ریال» و چسبندگی به «یونیت» های سرمایه گذاری، به خوبی می تواند در مقابل کاهش ارزش پول ملی، مقاومت نشان داده و ارزش سرمایه بیمه گذار را حفظ کند.
بانک پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود و در ادامۀ پروژه‌های ساخت مدرسه و کتابخانه در نقاط مختلف کشور، همزمان با دهه مبارک فجر، عملیات احداث کتابخانه «پاسارگاد» را در استان فارس، شهرستان پاسارگاد آغاز کرد.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون از طراحی و برگزاری وبینار آموزشی آشنایی با قانون جدید چک از سوی این مرکز خبر داد و افزود: وبینار آشنایی با قانون جدید چک در ادامه برنامه های آموزشی دانش محور بانک توسعه تعاون و با هدف پاسخ دهی دقیق و بهنگام به دغدغدها و پرسش های روسای شعب اجرا شد.
شرکت بیمه دی در راستای توسعه خدمات بر بستر دیجیتال و تغییر در مدل کسب و کار خود، اقدام به صدور بیمه نامه خودرو و ارزیابی خسارات این بیمه نامه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری نموده است.
در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به توسعه زیرساخت های آموزشی، جلسه هماهنگی و بررسی احداث سومین مدرسه بانک سینا در شهرستان دشتی استان بوشهر با حضور مدیران بانک سینا و مقامات محلی برگزار شد.
طی مراسمی به مناسبت ایام‌ا... دهه فجر صورت گرفت

افتتاح مدرسه شهدای بانک صادرات ایران در آق‌قلا

همزمان با دهه مبارک فجر مدرسه شش کلاسه شهدای بانک صادرات ایران و شهید «بایرام آق» با حمایت و مشارکت ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در شهرستان «آق‌قلا» استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

​بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت «ایران یاسا تایر و رابر» با نماد «پاسا» می‌توانند از روز سه‌شنبه ٢١ بهمن‌ماه ٩٩ به مدت یک سال برای دریافت سود سهام این شرکت در سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ٩٨ به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
حجت‌اله صیدی در مراسم رونمایی از «زیست‌بوم امضای دیجیتال» تشریح کرد:

الگوی جدید بانک صادرات ایران در ١٤٠١

​همزمان با امضای قرارداد همکاری بین شرکت خدمات انفورماتیک و هلدینگ فناوری و شتاب‌دهی نوآوری سپهر از زیست‌بوم امضای دیجیتال بانک صادرات ایران «صاد» رونمایی و اولین امضای دیجیتال اشخاص حقیقی در سامانه شمس این بانک صادر و ثبت شد.
​امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین در بانک صادرات ایران با ارتقای نسخه جدید سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) فراهم شد تا چرخه خدمات بانکداری الکترونیک این بانک کامل‌تر شود.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی تاکید کرد؛

طراحی «کهربا» علیرغم تحریم ها و با تلاش مهندسان ایرانی میسر شد

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در مراسم رونمایی از پروژه پرداخت موبایلی مبتنی بر EMV (کهربا) تاکید کرد: با تلاش مهندسان ایرانی موفق شدیم در طراحی «کهربا»، از استاندارد EMV استفاده کنیم که در اروپا بیش از 96 درصد ضریب نفوذ دارد.
حسین مهری در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه اعلام کرد: در راستای کمک به سرمایه گذاری و تامین مالی واحدهای صنعتی و معدنی و حمایت از اشتغال در این بخش 120 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
رییس هیئت‌مدیره بانک دی در مراسم گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی احیاء‌کننده کرامت انسانی بود

رییس هیئت‌مدیره بانک دی در مراسم گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت بازخوانی صحیح ارزش‌های اصولی انقلاب بر مدار احیای کرامت انسانی تاکید کرد.
در تمامی شهرهای فاقد بیمارستان تأمین اجتماعی ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان این سازمان در بیمارستان‌های دولتی رایگان خواهد بود و هزینه درمان تمام افراد بالای ۶۵ سال کاملا رایگان می‌شود.
آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز، صبح امروز با حضور معاونان، مدیران، جمعی از کارکنان و نمایندگان بیمه ملت در هتل پارس برگزار شد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه نقشه راه خوبی برای آینده این بانک ترسیم شده و در مرحله ای هستیم که بتوانیم به خوبی به مشتریان سرویس دهیم، گفت: اکنون در زمان گذر و به عبارتی ترک شعبه و ورود به دنیای دیجیتال هستیم. در این بازه هم باید نحوه بهره مندی از خدمات را به مشتریان اطلاع دهیم و هم به مشتریانی که هنوز علاقه مند به گرفتن خدمات طبق روال گذشته هستند، خدمت رسانی کنیم.