بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم امضای نخستین تفاهم نامه همکاری بین بانکی فی مابین پست بانک ایران و بانک دی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه پست بانک ایران اظهار داشت: خدمتی که امروز توسط پست بانک ایران ارائه می شود در راستای استراتژی فراگیری مالی یا شمولیت مالی (Financial Inclusion)دولت است که در حال تدوین آن در وزارت امور اقتصادی و دارایی هستیم که مفهوم آن ارائه خدمات بانکی، بیمه ای و بورسی به تمام مردم در اقصی نقاط کشور با کمترین هزینه است.
مدیر منابع و تعالی سرمایه انسانی شرکت بیمه آرمان از اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل در بیمه آرمان خبر داد.
در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک سینا و مقامات سازمان بسیج مستضعفین:

حوزه بسیج شهدای گمنام بانک سینا؛ فعالیت خود را آغاز کرد

در مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بانک سینا، معاون طرح و برنامه ریزی سازمان بسیج مستضعفین، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان، حوزه بسیج شهدای گمنام بانک سینا فعالیت خود را آغاز کرد.
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی توضیحاتی را درباره بودجه سال 1400 کشور ارائه و بر پشتیبانی مجلس و دولت از بانک مرکزی در مسیر کنترل نقدینگی و تورم تأکید کرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در همایش سراسری مدیران این بانک بیان داشت: روز افتتاح یک طرح ایجادی نقطه آغاز همکاری بانک و مشتری است بطوریکه وظیفه بانک فقط تأمین مالی نیست بلکه بانک به عنوان مشاور و شریک متقاضیان همواره در کنار آنان است و مشکلات صنعتگران را مشکل خود می داند.
سال ۱۳۹۸ برای نخستین بار تقویم رسمی کشور در میانه اسفند روز جدیدی را به خود می‌دید. ۱۴ اسفند به‌عنوان روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه نام‌گذاری شده بود. شاید این پرسش ایجاد شده باشد که اساساً روز قرض‌الحسنه چگونه سر از تقویم رسمی کشور درآورد؟
به اطلاع سهامداران محترم بانک دی می‌رساند که با توجه به صدور مجوز افزایش سرمایه بانک از سوی بانک مرکزی جلسات متعددی فیمابین مسئولین ارشد بانک و سازمان بورس و اوراق بهادر برگزار شده است.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با غیرفعال کردن حدود 2.5 میلیون ترمینال، تکمیل و صحت‌سنجی اطلاعات بالغ بر 4.7 میلیون ترمینال پذیرش دیگر و ارائه اطلاعات آن‌ها به سازمان امور مالیاتی در حال تکمیل آخرین مراحل اجرای مسئولیت‌های خود نسبت به قانون پایانه‌های فروشگاهی است.
معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو گفت که، بیمه تجارت‌نو به‌عنوان یکی از شرکت‌های نوگرای صنعت بیمه خود را متعهد به ارائه طرح‌های نوآورانه درجهت حمایت از صنایع تولیدی و مولد می‌داند که بر همین اساس،«طرح وام بیمه سازمانی» تهیه و ارایه شده است.