بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر عامل بانک مهر ایران با اشاره به دستاورد نخستین بانک قرض‌الحسنه ایران در حوزه نسبت مطالبات، گفت: نکته جالب درباره بانک قرض­ الحسنه مهر ایران، نسبت پایین مطالبات است. در طول سال‌های گذشته معوقات ما زیر یک درصد بوده و این برای بانک مهر ایران یک دستاورد بزرگ است.
مدیرکل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت، از کسب رتبه 4 ارزیابی مستمر کیفیت وبگاه ها و خدمات الکترونیکی بیمه سلامت در رقابت با 154 دستگاه اجرایی کشور خبرداد.
گزارش تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران در یازده ماهه نخست سال جاری در بخش های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانتنامه های صادره ریالی، قرض الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغالزایی و مشاغل خانگی مددجویان سازمان بهزیستی کل کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق توسعه ملی و طرح های حوزه اعتباری تشریح شد.
هر قطعه نیم سکه بهار آزادی به 6 میلیون و 100 هزار تومان ربع سکه هر قطعه 3 میلیون و 8500 تومان به فروش می رسد.
بر اساس دستور اداری صادر شده از سوی مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، طرح حمایت مالی از تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان، همزمان با عید سعید مبعث (21 اسفند ماه) آغاز می شود.
تخفیف عدم خسارت در بیمه شخص ثالث و حوادث راننده متعلق به مالک وسیله نقلیه (صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه) است و مالک می تواند بعد از انتقال خودرو، تخفیفات خود را به وسیله نقلیه دیگری از همان نوع منتقل کند.
بانک مرکزی امروز نرخ دولتی ۴۷ ارز را اعلام کرد که براساس آن قیمت ۳۰ ارز کاهش، ۹ ارز افزایش و نرخ بقیه ارز ها ثابت ماند.
حسین عسکری اظهار داشت: بازیگران اصلی صنعت بانکداری آینده بانک هایی هستند که به استقبال تحولات شگرف تکنولوژی و فضای مجازی در حوزه بانکداری بروند و این دیجیتالی شدن نه یک انتخاب بلکه یک الزام است.
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بیمه آرمان روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ به‌منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره این شرکت، با حضور ۹۲,۸۲ درصد از سهامداران برگزار شد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی کار بزرگی و زمینه ساز تحولات اساسی است و از سالاری و همکاران ایشان بابت زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم و روند ره به بهبود این طرح مشخص و قابل قدردانی است.
مصطفی سالاری در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون بهداشت مجلس مطرح کرد:

مرحله مهمی از برنامه نسخه الکترونیک را با توقف انتشار دفترچه‌های کاغذی سپری کردیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با همکاری جامعه پزشکی، داروخانه‌ها و مراکز درمانی سراسر کشور و همچنین مساعدت و همراهی بسیار خوبی که در وزارت بهداشت وجود دارد نسبت به پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک و توقف انتشار دفترچه‌های کاغذی بسیار خوشبین هستیم و اطمینان داریم که این مرحله از طرح نسخه الکترونیک با موفقیت درحال سپری شدن است.
طی مراسمی به مناسبت روز درختکاری با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک، دو اصله نهال در محوطه برج سپهر بانک صادرات ایران غرس شد.
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بیمه دی با حضور ۶۵/۷۱ درصد سهامداران و بر اساس آگهی منتشره مورخ ۴ اسفندماه ۹۹، برگزار شد.