به گزارش سایت خبری پرسون، معاونت مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» گفت : این ارتقای جایگاه ده رتبه ای و تحقق بودجه در صنعت بیمه بی نظیر می باشد.
مهندس عباس نویدی، با اشاره به چرخش های استراتژیک ابلاغ شده از سوی مدیرعامل و اهمیت نماینده محوری گفت: این معاونت در تعامل کامل با نمایندگان محترم و شبکه فروش می باشد و پرداخت ماهیانه دوبار کارمزد به ایشان از مصادیق این امر است.
وی در پاسخ به سوالی از نمایندگان در حوزه های مالی گفت: پرداختی ها در معاونت مالی حداکثر ظرف سه روز پرداخت می شود و تاخیر در برخی پرداختی ها به علت کامل نبودن پرونده ها بوده است.
مهندس عباس نویدی معاون مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه پاسخگویی بیمه رازی که با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد ، افزود: با نگاه ویژه مدیرعامل بیمه رازی ، نمایندگانی که به هر دلیلی صدورشان بسته شده یا کارمزدشان بلوکه شده با ارائه درخواست، در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلشان اقدام خواهد شد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط ناصرالدین اسلامی فرد، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس نویدی معاونت محترم مالی و اداری بیمه رازی اهدا گردید.
قابل ذکر است جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی برگزار می گردد.
اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و با حضور جباری، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.