بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عضو هیأت مدیره این بانک اظهار داشت: نظام برنامه ریزی و استراتژی بانک صنعت و معدن برای سال آتی بر افزایش جذب منابع، شفافیت تر شدن صورتهای مالی و بهبود کفایت سرمایه تأکید دارد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران خواستار شد:

استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای تجهیز منابع بانک ها

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این نشست بر لزوم هماهنگی حوزه‌های اعتباری بانکها در تعریف راهکارها برای رفع چالشهای مشترک مبتلابه تاکید نمود و گفت: با اتخاذ راهبردهای مشترک توسط بانک‌ها در حوزه اعتباری می‌توان توان بانکها در همراهی با بخش مولد اقتصاد را افزایش و تامین منابع طرح های اقتصادی کلان را تسهیل کرد.
غلامرضا سلیمانی در نشست شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران:

صنعت بیمه با سربلندی در مسیر توسعه پیش می رود

عملکرد صنعت بیمه در سال جاری بیش از حد انتظار بوده و رضایت دولت و ذینفعان این صنعت را به دنبال داشته است.
رییس کل بانک مرکزی تامین ارز کالاهای اساسی،‌ دارو و نهاده های دامی، مواد اولیه واحدهای تولیدی، پشتیبانی از رشد اقتصادی، کنترل نقدینگی ومهار تورم و جلوگیری از وقوع ابرتورم وآنچه فروپاشی اقتصادی گفته می شود را از مهمترین دستاوردهای بانک مرکزی در دو و نیم سال گذشته دانست.
درششمین دوره ارزیابی دولت الکترونیک:

نهاد ناظر صنعت بیمه در حوزه ارایه خدمات الکترونیک اول شد

با پایان ارزیابی کارشناسان خبره دولت الکترونیک محور، از بین 154 سازمان و وزارتخانه مختلف، بیمه مرکزی رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشت و عنوان نخست را به خود اختصاص داد.
سرپرستی منطقه دو بیمه دانا با برگزاری نشستی، راه های گسترش همکاری‌های دوجانبه با گروه هتل‌های مشهد را بررسی کرد.
بانک دی با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت‌های بانکی مشتریانی را که بازه انقضای آن‌ها از ابتدای مهر ماه سال جاری تا پایان بهمن سال 1400 است، به صورت خودکار تمدید کرد.
در راستای توسعه خدمات بیمه‌ای و تحقق شعار مشتری‌مداری:

ساختمان جدید شعبه کرج بیمه پارسیان در استان البرز افتتاح شد

با توجه به اهمیت مشتری مداری به عنوان یکی از اهداف مهم این شرکت و توسعه خدمات بیمه‌ای که همواره مد نظر بوده است، ساختمان جدید شعبه این شرکت در استان البرز، شهرستان کرج به بهره برداری رسید.