بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از تمامی امکانات و ظرفیتها برای موفقیت نسخه نویسی الکترونیک که کار بسیار بزرگی است، استفاده می شود، گفت: هیچ مشکلی در تامین منابع نخواهیم داشت.
با امضای تفاهم‌نامه همکاری با بیمارستان میلاد؛

بانک صادرات ایران به یاری کادر درمان شتافت

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی به تمامی کادر درمان و کارکنان بیمارستان میلاد در سطوح مختلف در قالب طرح «سپاس از مدافعان سلامت» با نرخ سود و مدت بازپرداخت ویژه تسهیلات پرداخت می‌کند.
استمرار افزایش ضریب نفوذ بیمه تجارت‌نو در بازار بیمه کشور در سه سال متوالی، هدفگیری سهم فراتر از ۲ درصدی از این صنعت در نخستین راه طولانی بیمه‌گری درکنار ثبت مشارکت قابل ملاحظه نمایندگان که یاوران ماندگار شرکت‌های بیمه هستند، استفاده از ظرفیت‌های فناوری جهت تسریع و تسهیل در توسعه فراگیر بیمه در زندگی، کسب و کار و اموال آحاد جامعه و صنایع بزرگ همراه با کنترل ریسک و برنامه محوری و شکار فرصت‌ها از اقدامات شاخص بیمه تجارت‌نو به شمار می‌رود.
مدیر عامل بانک توسعه صادرات تشریح کرد:

قابلیت رمزارزها برای ورود به حوزه تجارت کالا

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: سود تسهیلات ارائه شده به صادر کنندگان توسط بانک توسعه صادرات با نرخ ترجیحی و میانگین نرخ آن ۱۴ تا ۱۴.۵ درصد است.
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر:

شهروندان استفاده از بانکداری الکترونیک را در اولویت قرار دهند

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر،گفت: از تمامی اقشار جامعه می خواهیم با درک شرایط موجود و با هدف حفظ سلامتی خود و کارکنان شبکه بانکی استفاده از بانکداری الکترونیک را در اولویت قرار دهند.
در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا؛

تسهیلات مشاغل مرتبط با ورزش و جوانان از سوی بانک توسعه تعاون مشمول استمهال شد

بانک توسعه تعاون در تازه ترین دور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، تسهیلات بانکی ارائه شده به مشاغل مرتبط با ورزش و جوانان را امهال می کند.
محمود سعادتفر معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران اظهار داشت: مجموعه اهداف کمی، پایش و پویش سال 1400 پست بانک ایران، پس از اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای اجرایی و ستادی در جلسات متعدد، با حضور و همکاری کارشناسان و مدیران ذیربط، بررسی و با در نظر گرفتن ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی موجود، تدوین و به تصویب هیات مدیره بانک رسیده است.
در پی پرداخت تسهیلات طرح کارا (ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا) توسط شعبه مرودشت استان فارس معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با اهداء لوح تقدیر از عملکرد رئیس و کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
سامانه یکپارچه نظارت بر بیمه های شخص ثالث و چند رشته دیگر از موثرترین روش های تسهیل گرانه صنعت بیمه به شمار می رود که طراحی های لازم برای رشته های دیگر نیز صورت گرفته و به زودی اجرایی خواهد شد.