بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

فرایند واریز سود مشمولان سهام عدالت در حالی امروز(پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند)صورت می‌گیرد که میزان سودی که مشمولان دریافت می‌کنند با توجه به ارزش اولیه سهام آن‌ها و همچنین بسته به این‌که سهام خود را فروخته‌اند یا نه، متفاوت است.

با تطبیق کد ملی و شماره موبایل کاربران اتفاق افتاد:

«شاهکار» تراکنش در صاپ

​خدمت جدید «شاهکار» برای افزایش امنیت و انطباق کد ملی متصل به شماره موبایل استفاده‌کنندگان از اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) راه‌اندازی شد.
بانک ملی ایران به تازگی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و در راستای اجرای ماده 14 قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی» افزایش سرمایه داده است، اما این اقدام چه اثری بر فعالیت های بانک دارد؟به طور کلی افزایش سرمایه به چه دلیل انجام می شود، نتایج آن چیست و چه کارکردی در نظام بانکی دارد؟
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که نرخ ۲۰ ارز افزایش و قیمت ۱۳ ارز کاهش یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
ادارات صدور و خسارت بیمه های اتومبیل، بیمه های درمان و شعب کشیک بیمه آسیا در تهران و 47 مرکز استان و شهرستان، در روز 29 اسفنـد سـال 1399 و روزهای یکم، دوم، سوم و چهارم فـروردین ماه سـال1400 از ساعت 8 تا 13 آماده ارائه خدمات بیمه ای هستند.
فقط با پرداخت 12 هزار و 500 تومان؛

طرح نوروزی بیمه ایران آغاز شد

طرح نوروزی عرضه بیمه نامه عمر و حوادث انفرادی بیمه ایران ‏درآستانه فرارسیدن سده ‏‏1400 و ایام نوروز باستانی ایرانیان آغاز شد و هموطنان عزیز می‌توانند با پرداخت حق بیمه ای ‏ناچیز، از مزایای این بیمه نامه ارزان قیمت بهره مند شوند.‏
معاون اداره عملیات بازار باز عنوان کرد؛

در شرایط سخت، نیازمند ابزار نوین برای سیاستگذاری پولی بودیم

معاون اداره عملیات بازار باز بانک مرکزی تاکید کرد فروش اوراق بدهی اقدامی در حوزه سیاستگذاری بودجه‌ای است و نباید آن را با سیاستگذاری پولی و عملیات بازار باز یکسان دانست.
در آخرین دوشنبه سال جاری، 5 خدمت دیگر غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی رونمایی و با این رونمایی ها طرح 3070( ارائه 30 خدمت غیرحضوری که منجر به کاهش 70 میلیون مراجعه به واحدهای سازمان تامین اجتماعی می شود) تکمیل شد.