بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

هیأت مدیره محل هدایت اجرای سیاست‌های کلان بیمه کشاورزی است و هر هفته جلسات آن به طور منظم برگزار می گردد. آخرین جلسه هیأت مدیره سال 1399 و به عبارت دیگر واپسین جلسه هیأت مدیره در قرن حاضر صبح امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ۹9، برگزار شد.
چهار مرکز پرداخت خسارت سیار خودرو بیمه ‌البرز در روزهای تعطیل نوروز آماده ارایه خدمات ارزیابی خسارت به بیمه‌گزاران هستند.
مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک نوید آغاز به کار بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و رونمایی سراسری از سامانه فراز را در سال 1400 داد.
بانک ایران زمین در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه خدمات بانکی به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز به‌ منظور اجتناب از تردد غیرضروری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نحوه‌ فعالیت شعبه‌های خود را در روزهای تعطیلی نوروز 1400 اعلام کرد.
عضو هیات بانک ملی ایران در سفر به مازندران پس از دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی با محور بررسی مشکلات کسب و کار در استان، بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از تولیدکنندگان با هدف تقویت زیرساخت های اقتصادی کشور تاکید کرد.
در دیدار با فرزندان شاهد و ایثارگران بیمه ایران صورت پذیرفت:

تاکید مدیر عامل بر ضرورت باز آفرینی فضیلت های اخلاقی

مدیر عامل بیمه ایران توجه عمیق و جدی به فضیلت های اخلاقی و بازآفرینی و بازسازی حوزه اخلاق در بنگاه های اقتصادی و بیمه ایران را از ارزش های متعالی و والایی دانست که باید در جان و دل همه همکاران شرکت نهادینه شود.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که نرخ ۱۴ ارز افزایش و ۲۲ ارز کاهش یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.