بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل انجمن اتیسم گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در مجلس دهم، طیف اختلالات اتیسم درسرفصل بیماری‌های خاص و صعب العلاج تصویب و نهایی شد. همچنین در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۰ اعتبار خاص اتیسم را دراین سرفصل از بیماری‌های خاص افزایش داده و مشخص کنیم.
در راستای اجرای برنامه ها و سیاست های بانک پارسیان برای تحقق شعار سال 1400 تحت عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" و به منظور تامین نیازهای سرمایه در گردش زنجیره های تامین بنگاه های تولیدی و کمک بیشتر به تولید، نخستین اوراق گواهی اعتبار مولد(گام) بانک پارسیان به صورت همزمان در دو زنجیره خودرو و فولاد به عنوان یکی از مهم ترین زنجیره های تولید در کشور، منتشر شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: همچون سال های گذشته از فروردین سال جاری با تشکیل کمیته‌ای، برنامه‌های این بانک برای کمک به واحد های تولیدی و اشتغال زایی به ویژه در مناطق محروم کشور، تدوین شده است و در راستای تحقق شعار سال گام برخواهیم داشت.
تقدیر وزیر تعاون از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در سال 99؛

راه اندازی نسخه نویسی الکترونیکی اقدامی شجاعانه و ارزشمند است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن تبریک سال جدید به مدیرعامل و کارکنان سازمان تامین اجتماعی از اقدامات مختلف این سازمان در سال گذشته از جمله پرداخت علی الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان در مرحله دوم، اجرای طرح مهم 3070، حذف دفترچه درمانی و راه اندازی نسخه نویسی الکترونیکی تقدیر و تشکر کرد.
با دستگاه های «خودگردان» بانک ملی ایران دیگر نیازی نیست به بانک مراجعه کنید یا برای خریدهای خود وجه نقد بپردازید.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم دیدار نوروزی که با حضور آنلاین مدیران شعب استانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: در سال 1400 توسعه اقتصاد دیجیتال و بانکداری الکترونیکی در مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت برنامه ها است.
هشدار بانک مرکزی به مردم:

چک ثبت نشده در صیاد نگیرید

سخنگوی اجرای قانون جدید چک با حضور در برنامه تلویزیونی به تشریح آخرین تغییرات فرآیند صدور، دریافت و انتقال چک بر اساس قاون جدید چک پرداخت.
با دستور رئیس جمهور و تسهیلات بانک صنعت و معدن؛

واحد صنایع مس کاتدی طارم قزوین افتتاح شد

واحد صنایع مس کاتدی طارم که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، به دستور رئیس جمهور در استان قزوین افتتاح شد.
بانک کشاورزی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور امداد رسانی به مناطق محروم استان یزد، با حمایت مالی 4 میلیارد ریالی در احداث مرکز اورژانس پیش بیمارستانی 115 در روستای خوانسار از توابع شهرستان خاتم مشارکت کرد.
پیرو اجرای قانون صدور چک از سال جاری و در راستای تسهیل فرآیند انجام خدمات جهت مشتریان گرامی، امکان دسترسی به سامانه صیاد جهت ثبت، تایید/ رد و انتقال چک برای مشتریان حقوقی هم از طریق اینترنت بانک سینا فراهم شد.