بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

تشکیل گروه ۲۴ با چه هدفی انجام شد؟

موضوعات جلسه امروز به ریاست ایران

جلسه روسای بانک های مرکزی و وزرای اقتصادی «گروه ۲۴» در راستای سلسله جلسات جانبی اجلاس بهاره صندوق بین‌المللی پول، به ریاست عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی و با حضور روسای صندوق بین المللی پول و بانک جهانی امروز به صورت مجازی برگزار می شود.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه گفت: در سال جاری شاهد اقدام خوبی از سوی سازمان تأمین اجتماعی هستیم که افزایش حقوق بازنشستگان بسیار به موقع و بدون تأخیر از ابتدای سال انجام می‌شود.
هیأت مدیره محل هدایت و تصمیم گیری در مورد سیاست‌های کلان بیمه کشاورزی است و هر هفته جلسات آن به طور منظم برگزار می گردد. نخستین نشست رسمی هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی در سال 1400 صبح امروز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه جاری، برگزار شد.
شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت اعیاد پر برکت ماه شعبان و در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ فروردین ماه تخفیف های ویژه ای جهت ارائه خدمات ارزنده به هموطنان گرامی در نظر گرفته است.
مدیر عامل بیمه سرمد گفت: حضور من در بیمه سرمد به دلیل این است که این شرکت می‌خواهد وارد مرحله جدیدی از فعالیت خود شود.
موسسه ملل در 12 ماه سال 99 در مجموع سه هزار و 899 میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل دو هزار و میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار و 57 میلیارد تومان بود.
مدیرعامل بانک ملی ایران با قدردانی از تلاش های همکاران در سال گذشته، تاکید کرد که اصلاح صورت های مالی بانک با جدیت تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد و گفت: بررسی عملکرد سال گذشته بانک در مقایسه با سال پیش از آن نشان می دهد در بسیاری از شاخص ها، اهداف بانک محقق شده و اهداف سایر بخش ها نیز به سرعت در حال تحقق است.