مدیرعامل بانک ملی ایران با انتشار پیامی، از مشتریان بانک خواست در روزهای پایانی سال جاری ضمن رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و درک شرایط کرونایی، از حضور در شعب بانک تا حد امکان خودداری کرده و استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در اولویت قرار دهند.
در شرایطی که بنگاه های اقتصادی، شیوه، زمان و مکان فعالیت خود را با استناد به اصل «لزوم سودآوری» طراحی و اجرا می کنند، بانک ملی ایران «خدمت بی منت» به عموم مردم و مشتریان را بدون توجه صرف به تعادل درآمد و هزینه استراتژی خود قرار داده است.
در راستای ارزشآفرینی هر چه بیشتر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، شعب بیمه رازی در روزهای پایانی سال جاری با حضوری فعال، آماده ارائه خدمات بیمه ای در سراسر کشور هستند.
راننده وسیله نقلیه میتواند فردی غیر از بیمهگذار یا مالک باشد و تطبیق نداشتن مشخصات راننده با بیمهگذار یا مالک مانع دریافت خسارت بیمه شخصثالث نمیشود.
ماده «6» قانون بیمه اجباری شخصثالث، مبنی بر انتقال تخفیف به خودروی جدید مالک، همسر، والدین و فرزندان بلاواسطه، نشانه آشکار اعتمادسازی و حفظ حقوق بیمهگذاران است.
مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و قانونی برای افزایش درآمدزایی و کسب سود در بانک تاکید کرد و گفت: تمامی واحدهای بانک باید با استفاده از همه ظرفیت ها این موضوع را در اولویت امور جاری خود قرار دهند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با ذکر اینکه افزایش تاب آوری ضامن کاهش آسیب پذیری اقتصادی است، گفت: فین تک ها به عنوان ابزار کاربری برای ارتقا تاب آوری اقتصاد می توانند نقش موثری در افزایش چابک سازی دولت ایفا کنند.