بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

پیرو آگهی منتشر شده موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود مبنی بر دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین، تاریخ پایان مهلت زمانی تعیین شده جهت اعلام داوطلبی و ارائه مدارک از تاریخ1400/02/11 تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1400/01/25 تغییر یافته است .
پرونده ‌های خسارت‌ زلزله‌ استان ‌های کردستان و خراسان ‌رضوی با اتکا به تجربیات گذشته، برنامه ‌ریزی ‌ها و هماهنگی ‌ها به سرعت تکمیل و مبالغ مربوط در کوتاه ‌ترین زمان به حساب ذی ‌نفعان واریز می ‌شود.
بیمه آسیا با ثبت تراز عملیاتی مثبت سه هزار و 840 میلیارد تومان در حالی سال 99 را پشت سر گذشت که عملکرد مطلوب آن در عملیات بیمه گری باعث شد، یک هزار و 172 میلیارد تومان تراز این شرکت نسبت سال 98 افزایش یابد که حاکی از رشد چشمگیر 44 درصدی است.
بختیاری در بازدید از ساختمان های تحت تملک خالی و تعدادی از شعب در حال باز ‏سازی و نوسازی متعلق به بیمه ایران در تهران بر ضرورت حفظ و صیانت از اموال و دارایی های ‏شرکت به عنوان سرمایه های ملی کشور و لزوم مولد سازی سرمایه های بیمه ایران به عنوان ‏راهبردی کلیدی تاکید کرد.‏
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۲ ارز کاهش و ۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۶ ارز نیز ثابت ماند.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و سیر نزولی تقاضا به احتمال زیاد باز هم از حباب سکه کاسته می‌شود و ما شاهد پایین آمدن قیمت سکه خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از رونمایی اپلیکیشینی با هدف دسترسی مردم به پرونده پزشکی خود تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: مردم می توانند از طریق این اپلیکیشین تمام دستورات دارویی و اقدامات درمانی خود را که پزشک انجام داده است مشاهده کنند.
همزمان با تاکید ریاست محترم جمهور مبنی بر لزوم کمک به معیشت مردم با صدور کارت های اعتباری به تضمین وثایق سهام عدالت در جلسه امروز (18 فروردین ماه) هیات دولت، بانک ملی ایران اعلام کرد متقاضیان این تسهیلات می توانند درخواست خود را در «نشان بانک» ثبت و آن را پیگیری کنند.
بانک اقتصادنوین با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان ارجمند به شعب بانک و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اعتبار تمام کارت‌های نقدی خود را که تاریخ انقضای آن‌ها در سال 1400 است به مدت یک سال تمدید کرد.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به اهمیت ارتباط با مشتری در بانکداری دیجیتال گفت: در سال های اخیر ظهور شبکه های اجتماعی رابطه با اندک مشتریان را به یک ارتباط گسترده تبدیل کرده است. مشتریانی که جلب اعتماد آنها به خصوص در ارائه خدمات مالی نیازمند ارتباطی نزدیکتر و دوسویه است.
یادداشت مدیر روابط عمومی بانک ایران:

زمین در پویش محیط زیستی "پیک زمین"

بهار دل انگیز از راه رسیده است و زمین دوباره به زیباترین شکل ممکن دلربایی می‌کند. وقتی زمین را در این ردای معطر می‌بینم، قلبم از یاد پرشکوه خداوند لبریز می‌شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، پرداخت مناسب و به موقع مستمری بازنشستگان را تکلیف این سازمان برشمرد و اظهار داشت: امسال ماهانه 15 هزار میلیارد تومان برای مستمری بازنشستگان پرداخت می کنیم.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه دفترچه بیمه سلامت هنوز حذف نشده است، گفت: بیش از ۹۵ درصد داروخانه‌های کشور به سیستم نسخه پیچی الکترونیک متصل هستند، اما حذف دفترچه بیمه تدریجی و با اعمال مشوق‌هایی برای جامعه پزشکی اجرا می‌شود.