بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه دفترچه بیمه سلامت هنوز حذف نشده است، گفت: بیش از ۹۵ درصد داروخانه‌های کشور به سیستم نسخه پیچی الکترونیک متصل هستند، اما حذف دفترچه بیمه تدریجی و با اعمال مشوق‌هایی برای جامعه پزشکی اجرا می‌شود.
بانک مرکزی قرار است به زودی مجوز واردات کالا با رمزارزهای تولیدشده داخلی را از طریق بانک‌ها و صرافی‌های مجاز صادر کند و قرار است آیین نامه مرتبط با آن را در شورای عالی پولشویی به تصویب برساند.

مجامع الکترونیک شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت قرار بود ۲۰ اسفند سال گذشته برگزار شود، اما به تعویق افتاد و آخرین اخبار حاکی از آن است که انتخابات مذکور از اواخر اردیبهشت و در چندمرحله برگزار خواهد شد. بر این اساس تا تاریخ ۲۸ فروردین افرادی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی انتخاب شوند، فرصت دارند در سامانه ستان سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند.

افتتاح حساب در بانک یکی از سخت ترین کارهاست! حضور در شعبه، معطلی در صف، امضا کردن انبوهی از کاغذها و فرم های بانکی که در آنها تعهدات مشتری و بانک درج شده است اما فرصت کافی برای مطالعه آنها نیست، همراه داشتن وجه نقد برای واریز به حساب و ...، تنها بخشی از این فرایند است، اما بانک ملی ایران امکانی را فراهم کرده که مشتری همه این مراحل را به سادگی انجام دهد.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران صبح روز سه شنبه هفدهم فروردین ماه سالجاری با حضور در محل ساختمان آموزش بانک در جریان فرآیند و نحوه مصاحبه شفاهی پذیرفته شدگان تهرانی آزمون استخدامی بانک در سال 1399 قرار گرفت.