بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه کارآفرین گفت: نمایندگان با کار کردن در این استارتاپ شانسی را برای پیشرفت، رشد و ارتقا خواهند داشت و از آنجا که سلسله مراتبی برای استارآپ تعریف نشده است همه گروه همچون یک خانواده علاوه بر فروش حداکثری نسبت به رفع مشکلات همدیگر اقدام می‌کنند.
عضو هیات مدیره بانک شهر با تاکید بر اینکه قانون جدید چک، تعداد چک های برگشتی و بلامحل را به حداقل ممکن خواهد رساند، گفت: در آینده نزدیک شاهد کاهش ریسک معاملات و ایجاد امنیت بیش تر در فضای کسب ‌و کار خواهیم بود.
معاون اقتصادی رییس‌جمهوری افزود: بنابراین موضوع در جلسه گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و با موافقت اعضا، تاریخ‌های تعیین شده در مصوبه قبلی ستاد به مدت ۶ ماه تمدید شد تا واحدهای تولیدی با شرایط مطلوب‌تری نسبت به تسویه بدهی اقدام کنند.
هشدار وزارت اقتصاد به بانک‌ها:

در صورت رعایت نکردن نرخ سود مصوب جریمه می‌شوید

معاون امور بانکی وزارت اقتصاد گفت: بانک‌هایی که سقف پرداخت سود مصوب شورای اقتصاد را رعایت نکنند باید مالیات اضافه پرداخت سود را نیز بپردازند.
در ادامه بازدیدهای استانی و به منظور بررسی وضعیت اجرایی عملیات ارزیابی خسارات، محمدابراهیم حسن نژاد قائم مقام و عضو هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی، طی سفری به استان های کرمان و یـزد، در مناطق تولیدی این استان ها حضور یافت.
بانک آینده با هدف پشتیبانی از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، فرصت بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی، توسط مشاغل غیردولتی آسیب‌دیده از کرونا در استان خوزستان را به‌مدت حداکثر سه ماه از اسفندماه سال ۱۳۹۹، تمدید کرد.
معاون امور بانکی وزارت اقتصاد اظهار کرد: سود مصوب برای سپرده‌های یک ساله ۱۶ درصد و دو ساله ۱۸ درصد است.
دراولین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران، سیاست های اعتباری این بانک در سال جدید با حضور مدیرعامل، معاون اعتبارات، روسای شعب، مدیران ارشد و مدیرامور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.
امروز یکشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام شد که براساس آن و با توجه به تعطیلی بازارهای جهان نرخ همه ارزها ثابت ماند.
با درنظر گرفتن شرایط خاص اپیدمی ویروس کوید 19 و در راستای همراهی با دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، آزمون های آداب، فروش بیمه های زندگی و ارزیابی خسارت بیمه به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.
معاون شعب بانک ملی ایران در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی اظهار کرد: امسال برنامه استراتژیک بانک به نحوی طرح ریزی خواهد شد که بانک ملی ایران تنها و تنها در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق شعار سال با حفظ منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کند.
برای اولین بار با پیگیری‌های سندیکای بیمه گران ایران:

یکی از عوارض تحمیلی بر صنعت بیمه حذف شد

با پیگیری های مستمر حقوقی سندیکای بیمه گران ایران طی هجده ماه گذشته عوارض تحمیلی شورا و شهرداری یکی از کلانشهرها برای شرکتهای بیمه حذف شد.