به گزارش سایت خبری پرسون، ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی با بیان مطالب فوق افزود: شعب، همکاران و نمایندگان بیمه رازی که در این مدت ۴ ماه نسبت به راه اندازی یا به روزرسانی صفحات اینستاگرام خود به نام «بیمه رازی» اقدام کنند در چالش « هر نماینده بیمه رازی یک صفحه اینستاگرام» مشارکت داده شده و در جشن روز بیمه از آنان تقدیر بعمل خواهد آمد.
وی افزود در این چالش که با همکاری مدیریت راهبری شبکه فروش برگزار می شود، پارامترهایی چون تعداد عضو و بازدید، استفاده از محتوا و رعایت استاندارد های روابط عمومی و تولید محتوای خلاقانه و جذابیت های بصری از جمله معیارهای انتخاب « نماینده برتر بیمه رازی در حوزه دیجیتال» می باشد.
وی تصریح کرد: پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت، دو برابر کردن ظرفیت صندوق نمایندگان، پرداخت کارمزد نمایندگان دو بار در ماه، پرداخت وامهای مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح های بازاریابی تا سقف یک میلیارد ریال، برگزاری دوره آموزش بازاریابی از مبتدی تا حرفه ای به صورت رایگان، تخصیص بازار های ایجاد شده توسط شرکت به نمایندگان، تفویض اختیارات صدور مناسب و افزایش اختیارات نمایندگان، برگزاری جشنواره های فروش دائمی و پرداخت جوایز ویژه به نمایندگان از جمله جشنواره شبهای رمضان، امکان استفاده از اماکن وابسته به شرکت جهت شروع کسب و کار نمایندگان به صورت رایگان، از جمله اقداماتی است که در پنج ماهه اخیر و با توجه ویژه مدیرعامل بیمه رازی به نمایندگان و در راستای چرخش های استراتژیک بیمه رازی ایجاد شده است.