به گزارش سایت خبری پرسون، همت الله حسین زاده در نشست برخط با رؤسای شعب سراسر کشور اظهار داشت: در چند روز آینده فرایند ارائه تسهیلات غیرحضوری برای جامعه هدف بنیاد شهید بر بستر اپلیکیشن جت دی راه اندازی میشود که شعب می بایست در ترویج و بازاریابی درگاه های غیرحضوری برای مشتریان کوشا باشند.
وی با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان بانک دی در تحقق اهداف سه ماهه ابتدایی سال جاری گفت: در رقابت تنگاتنگ و نزدیک بانکها در شرایط رکود اقتصادی ناشی از کرونا، رشد 14 درصدی منابع بانک دی در کنار کاهش قیمت تمامشده پول، افزایش تعهدات و رشد مصارف، دستاوردهای بزرگ برای این بانک است.
مدیر امور شعب بانک دی با اشاره به موفقیت برنامههای بانک در کاهش هزینه تمام شده پول گفت: با تدابیر مدیریتی و تلاش همکاران شعب، شاهد یک جهش اساسی در کاهش قیمت تمامشده پول در بانک هستیم.
حسینزاده راه اندازی باجه های خدمات بانکی در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران را از دیگر اقدامات اثر بخش بانک دانست و تصریح کرد: با یک عزم همگانی و همدلی میان مدیران ارشد بانک و بنیاد شهید و امور ایثارگران، باجههای ارائه خدمات بانکی در 70 مرکز بنیادشهید راهاندازی شده است.
وی منابع انسانی را مهمترین عامل موفقیت سازمان دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف مدیریت امور شعب، ایجاد زمینههای علاقهمندی همکاران برای فعالیت مؤثر در شعب و تبدیل شعب به محل ارتقای نیروهای سرآمد سازمان است.
در پایان این نشست کارنامه عملکردی شعب بررسی و برنامههای آتی شعب در سه ماهه دوم سال جاری تشریح شد.